nierbekontsteking

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door babytje, 8 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    wie zijn kind of kent een kind met nierbekontsteking? vermoedelijk heeft mijn meisje dit! morgen wordt de urine op kweek gezet!
    ben zo ongerust!

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik weet dat het niet helemaal hetzelfde is, maar mijn moeder heeft pas een nierbekkenontsteking gehad.

Ze heeft antibiotica gehad, veel rusten enzo...Op tijd gaan plassen en goed 'uitplassen' is ook tegen haar gezegd, omdat het voort kon komen uit een blaasontsteking.
    Gisteren is haar urine gecontroleerd en het ziet er allemaal al veel beter uit!

Naar wat ik hoor doet het best wel pijn, maar als ze er goed op tijd bij zijn komt alles wel goed!

(m'n moeder was zelfs redelijk laat naar de ha gegaan, en ze is nu ook beter.Heeft een weekje of 2 geduurd)

Hoe oud is je meisje?Veel sterkte ermee!

Als je nog vragen hebt over nierbekkenontsteking hoor ik ze graag! ;)

3. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ze is zes, veel blaasontstekingen en loop al jaren bij zh. ze heeft 3 weken geleden blaasontsteking en nu blijkt dat de kuur niet helemaal goed is aangeslagen waardoor het dus verder getrokken is! Ze heeft pijn in haar buik en zij! even afwachten nog!

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ja bij m'n ma was het ook in haar zij en dan ook ietsje meer naar achteren zeg maar, echt op de plaats waar de nieren zitten.

Veel succes!Laat je nog even weten wat de uitslag is?

5. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    dank je wel! ik laat eht zeker weten!

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hallo,

hoe gaat het nu met je meisje?

7. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    hoi,
    ja gaat nu eindelijk iets beter, ze had geen nierbekkenontsteking, wel nog blaasontsteking dus weer een kuur. Deze is morgen afgelopen en dan weer na laten kijken! Ze is afgelopen twee weken erg ziek geweest!
    ik hoop dat de kuur nu wel aangeslagen is! nog steeds even afwachten.

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ja hoor!
    Mijn dochter van nu 6 jaar heeft afgelopen juni een week in het ziekenhuis gelegen met een nierbekken ontsteking/urineweginfectie.
    Ze had toen ze aankwam op de SEH 40,4 koorts.

9. Ik had zelf ook veel blaasontsteking, ik kreeg de tip cranberrysap te drinken.
    Als ik nu denk dat ik het krijg, dan koop ik een fles, en na die tip heb ik nooit geen blaasontsteking meer gehad.

Je hebt cranberrysap van oceans spray, die is gewoon te koop bij de c1000, en die lust je meisje ook wel.
    De echte puur natuur is nl veel zuurder

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nou ik hoop dat de antibiotica aangeslagen is en dat het snel beter zal gaan met je dochtertje!

Deel Deze Pagina