spenen dilemma!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xxjoxx, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxjoxx

xxjoxx Actief lid

5 nov 2011
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ff een vraagje ik geef kv met de dr brown fles...nu gaat speen 1 te langzaamen speen 2 in het begin eigenlijk te snel...maar als ze vermoeider raakt van de fles is deze wel weer goed...nu bestaat er volgens mij geen standen speen voor deze fles.

Heeft iemand ervaring hiermee of tips?

Groetjes!

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    De ene helft met speen 1 geven en de andere helft met speen 2?

3. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf ook dr Brown. Ik prik altijd wat gaatjes bij want hier gaat de twee te langzaam en de drie te snel

Succes

4. Koon

Koon Niet meer actief

Die standenspenen zijn over het algemeen ook niet heel erg geliefd. Ik heb er zelf geen ervaring mee.

Wij hebben een tijdje de ene helft van de fles met speen S gegeven en de andere helft met speen M. Wat Sam20 dus zegt...

5. taatje85

taatje85 Bekend lid

12 dec 2008
    543
    0
    16
    haarlem
    Spenen van difrax passen er ook op.. Misschien een optie.. Dat heb ik heel lang gedaan.. Mijn zoontje zoog die speen van Dr brown helemaal plat.. Vandaar.. Xxxx

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij zijn de afgelopen dagen in het ziekenhuis idd ook juist overgestapt naar difrax en onze dame drinkt daar erg fijn uit, (thuis hadden we tommee tippee, daar moest ze veel meer moeite voor doen. Met de kraamhulp toen ook nog een paar keer de dr Brown geprobeerd, ook vrij veel moeite mee. Caitlyn wordt na de eerste helft ook moe en moet dan zowel bij de brown als de TT net even teveel moeite doen).

7. adi

adi Niet meer actief

Dan heb je iets niet goed gedaan met het ventiel denk ik. Door dat systeem kan die fles per definitie geen vacuüm krijgen.

Dr brown fles is bedoeld voor gulzige drinkers die veel krampen en/of reflux hebben. Het is juist de opzet dat het kind langer drinkt als met een andere fles.

8. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Mijn dochtertje heeft ook last van verborgen reflux en heel veel krampjes. Ik gebruikte de difrax maar door de goede verhalen overgestapt op dr brown. En toen was het helemaal na elke voeding krijsen, weet niet of t aan fles dr brown lag maar durf m niet meer te gebruiken. Nu gewoon weer difrax.
    Gebruiken S speen en dat gaat goed (150cc nutramigen en 2 schepjes nutriton). Als ze moe is gaat t op t einde soms niet meer met s en dan zet ik er m speen op en dat werkt dan perfect.
    Lijkt n heel gedoe maar ik heb op gele ring n m speen zitten en op roze ringen s spenen ( heb n roze fles een keer te lang uitgekookt waardoor fles was vervormd dus ring over oeps)

Deel Deze Pagina