Hallo dames, Zijn hier ook dames uit omgeving Limburg die proberen zwanger te worden? groetjes linnepinna
Hallo limbootje! De naam zegt het al inderdaad. Lees dat je uit heerlen komt. dat is dan erg toevallig! Ik ook! Zie dat je nu in ronde 3 zit? Erg spannend hoor! Groetjes linnepinna
Ja behoorlijk spannend allemaal Ronde 11 bij jou zie ik... vreselijk dat wachten he... Hier zijn we idd ronde 3 maar niet zo bezig ermee met ovulatie testen en en... we hebben tot nu toe nog zoiets van we zien wel wanneer het komt
Ja idd niet leuk dat wachten... Ik was er in het begin wel heel erg mee bezig. Nu ook wel, maar veel minder. Heb het een beetje geaccepteerd dat het niet meteen lukt. Begin februari gaan we naar de huisarts. Dan is een jaar om. Ik wil toch graag weten of er iets aan de hand is of niet. Hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Maar kan het beter meteen weten dan dat we dadelijk 2 jaar verder zijn en dan te horen krijgen. Dan kan er in ieder geval wat aan gedaan worden.
Ja is ook zo... stel er is wel iets dan kun je meteen eraan beginnen natuurlijk. Hopen dat het snel raak is voor jullie
Oh ja en nu ronde 1. Van de vorige 2 snel zwanger geraakt, maar ik kan me zooooo voorstellen dat het wachten ellendig is. Wel heel spannend zo'n eerste keer Succes meiden!!!
thnx Babbelbol wachten is idd niet leuk... en ik wacht pas 3 maanden en het duurt me nu al te lang haha dus al ik dan het verhaal van linnepinna lees, dan heb ik er echt respect voor als je al zolang bezig bent hoor... hopen dat het voor ons allemaal snel raak is
Thanks meiden! Linnepinna: Ik duim voor je dat het allemaal niet nodig is en je deze ronde hartstikke zwanger bent! Limbootje: Ja herkenbaar, ik ben ook vreselijk slecht in geduld hebben... Maar ja als je geen keus hebt moet je wel, maar het lijkt me echt killing. Echt respect hoor!!!! Kennen jullie SMEP-en al? Sperm Meets Egg Plan... Daarmee zijn echt, en ik lieg niet, 11 dames in mijn directe omgeving in ronde 1 of 2 aangeteld. Het gaat zo... Je begint op dag 8 met om de dag te 'klussen' Je begint op dag 10 met ovutesten Als je een posi-ovutest hebt, 'klus' je 3 dagen achter elkaar. Dan 1 rust dag Dan een laatste klus. Heb je geen duidelijke LH-piek, dan klus je om de dag door tot je NOD of ongi... Het is intensief, maar het heeft mij mn mooie dochtertje, mn lieve neefje en nog veel kindjes van vriendinnen opgeleverd. Ik denk ik deel het even
Hallo! Hier uit omgeving Maastricht. Ik heb al lang een kinderwens maar mijn vriend deed er wat langer over, haha. Heb recent mijn spiraal laten verwijderen en nu een cyclus achter de rug. Deze cyclus laten we nog voorbij gaan en dan gaan we echt proberen. Ik vind het superspannend en ben er in mijn hoofd best mee bezig. Is misschien niet zo goed, maar kan het niet helpen
Heel herkenbaar hoor MamaLara, ik ben er ook altijd heel veel mee bezig. Het is echt een fabeltje dat je dan niet zwanger wordt. Lekker van genieten meid, ook deze tijd komt niet meer terug En Welkom!!
Uhm dames... Ik ben weer zwanger Wij mogen in september ons derde kindje verwachten! Ben nog een beetje in shock
Thanks dames! Maar weet niet of t goed zit... Vanmorgen erg lichte test.. Nu tweede gedaan. die is net als gisteren, dus donkerder. Wel veel grdronken gister (geen alcohol). Kleine krampjes maar had ik ook bij de andere 2.