klassenouder groep 1/2 wie nog meer

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door p1982, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

Wie is er nog meer klassenouder in groep 1/2
    Gisteren opgegeven voor groep 1

Wat doen jullie zoal?

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik :) samen met m'n vriendin.
    Wat wij doen? Nog niets hihi . Nee de bedoeling is dat we zorgen voor lijsten om ouders te regelen bij activiteiten. En dan ook meehelpen om ouders te laten rijden indien nodig.
    Verder zijn we voor de kleine dingetjes het eerste aanspreekpunt van de (nieuwe) ouders, zodat de juf niet voor alles lastig gevallen hoeft te worden. Dus als het om basis info gaat, kunnen wij dat geven.

Verder weet ik het nog niet zo goed. Ergens deze week hebben we een gesprek met de juffen(we zijn maandag weer begonnen hier op school).

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik begrijp dat jullie alvast wat willen doen? Je kunt ook zelf iets bedenken zoals jezelf voorstellen en leuke ideeën geven. Dit deelt de juf dan uit op een A4-tje. Bv tips om gratis lid te worden van OERR! en een overzicht van wat er te doen is in jullie buurt (voorleesmiddag bieb, openingstijden kinderboerderij en andere dingen die georganiseerd worden), voorstellingen in het theater, peutermiddag in de bioscoop enzovoorts.

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    yep, ik! ik was het vorig jaar in de groep 1/2 van mijn dochter, nu is zij naar 3 gegaan en ben ik gevraagd voor de 1/2 van mijn zoon!
    vind het erg leuk om zo betrokken te zijn!

hier ook vergelijkbaar met athina. een hoop geregel en gemail :)
    inplannen van spelletjesmiddagen, hulp vragen van ouders, info geven over activiteiten, zelf aanwezig zijn op belangrijke dagen om de juf te ondersteunen, juffenverjaardag organiseren etc etc

Deel Deze Pagina