Waterwratjes

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door monique75, 9 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monique75

    monique75 Actief lid

    4 mei 2007
    407
    1
    0
    Wie oh wie kan mij helpen aan een middeltjes tegen de waterwratjes. Mijn dochtertje heeft ze vooral op haar benen, maar nu beginnen ze ook op haar buik en armen. Ook heeft ze er nu twee in haar gezicht... :cry:

    Iemand adviseerde mij TeaTreeOil, maar na 14 dagen twee keer per dag is er geen verbetering.
    Toen maar naar de huisarts en die had er niets voor. Binnen 1,5 jaar zijn ze waarschijnlijk allemaal weg... Nou daar wil ik niet op wachten !

    Dus wie heeft hier de oplossing ? Maakt niet uit, hoe raar of vies het ook is, we willen er vanaf, voordat mijn zoontje ze van haar overneemt. ( Ze zitten redelijk vaak samen in bad en dat schijnt dè manier te zijn om ze over te geven.... )

    Alvast bedankt meiden !

    Groetjes Monique
     
  2. mamavandyon

    mamavandyon Actief lid

    18 mei 2007
    133
    0
    0
    Misschien een wrattenolie gebruiken ofzo.
     
  3. nimian

    nimian Lid

    12 apr 2007
    54
    0
    0
    Mijn beide zoons hebben ze gehad maar zover ik weet kun je er niks aan doen, als je er aan gaat knoeien worden het kleine littekentjes, putjes.
    Het is een soort virus waar het lichaam zelf anti-stoffen voor aan moet maken.
    Ik heb alleen een antibiotica zalf gehad van de arts toen ze bij mijn jongste gingen ontsteken.
    Binnen een 1 1/2 jaar waren ze er beiden van af en hebben ze er nooit meer last van gehad. ;)
     
  4. jikke

    jikke Actief lid

    7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    alle 3 mijn kinderen hebben ze vorig jaar zomer gekregen van de kinderen van vrienden van ons. de oudste en jongste zijn er alweer vanaf, maar de middelste zit er nog onder. Het enige wat je eraan kan doen is door eraf te blijven. de middelste zit er regelmatig aan doordat ze jeuken en dan kan ik met hem naar de dokter omdat dat wratje dan ontstoken is. Hij heeft daardoor al een paar littekentjes. Heel veel succes met de wratjes, ze verdwijnen vanzelf, ookal ziet het er niet uit met al die bultjes.
    Groetjes, Jikke
     
  5. jamayra

    jamayra Actief lid

    8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    mijn dochter zit er ook onder, vooral onder d'r kin en ze trekken nu door naar d'r buik, liezen en knieholte's. naar mijn weten is er niets aan te doen en gaat het vanzelf over. er zijn mensen die er aan beginnen ze aan te laten stippen (auww erg pijnlijk). en ik heb ook weleens gehoord dat sudocreme zou helpen. t is vervelend maar... gaat vanzelf weer over.

    succes gr
     
  6. jamayra

    jamayra Actief lid

    8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
  7. monique75

    monique75 Actief lid

    4 mei 2007
    407
    1
    0
    Bedankt voor de link. Er staan een heleboel tips op.
    We zijn nu met de jodium bezig en het lijkt erop dat de wratjes wat veranderen !

    Groetjes Monique
     
  8. Pipo1973

    Pipo1973 Actief lid

    30 jan 2007
    431
    0
    0
    Mijn zoon had er +/- 150 ! Onder z'n arm en op de buik + rug.
    Na een tip begonnen met Thuja d6 granules/ tabletjes van VSM en nu heeft hij er welgeteld nog 6! Wel iedere dag volhouden anders helpt het niet.
     
  9. MSU

    MSU Actief lid

    21 jun 2006
    258
    0
    0
    Mijn zoontje kreeg er ook steeds meer.( ong 30) Naar verschillende huisartsen geweest die allemaal hun schouders ophaalden. Tientallen euri gespendeerd aan vage zalfjes etc en niets hielp. Ze weg laten halen kon ik beter niet doen, want dit was te pijnlijk. Terug in italie tijdens de vakantie naar mijn vroegere kinderarts gegaan die me direct heeft doorgestuurd naar de dermatoloog. Deze heeft direct zonder verdoving de wratjes weggehaald met een lepeltje. Ik kreeg er nog een zalfje bij (antibiotica). Dit is nu 1 WEEK geleden en er zijn er nog maar een paar te zien. De rest is al verdwenen zonder litteken of niets. Ook was de pijn niet erg. Hij is hartstikke blij er vanaf te zijn vanwege het feit dat hij straks naar de basisschool gaat en er zich nogal voor schaamde. De arts werd zelfs een beetje boos op de nl arts omdat hij vond dat het allemaal beperkt had kunnen worden door direct het eerste wratje weg te halen.
     
  10. HeidiS

    HeidiS Actief lid

    20 jun 2007
    181
    1
    0
    Moeder,verpleegkundige, aardige echtgenote
    Zoetermeer
    Mijn dochter had ze ook ooit en wij hebben er niks aan gedaan..duurde meer dan een jaar, maar ineens waren ze verdwenen.
     
  11. monique75

    monique75 Actief lid

    4 mei 2007
    407
    1
    0
    Mijn dochter is nu wrattenvrij. Elke avond braaf ALLE wratten aangestipt met betadine en nu zijn ze allemaal weg !

    Groetjes Monique
     
  12. murizzz1

    murizzz1 Niet meer actief

    Mijn zoon heeft ze ook heel erg gehad. Onder zijn oksels, op zijn buik en benen.
    Hebben ook vanalles geprobeerd. Nix hielp. We hebben zalf gekregen maar daar werd zijn huid heel dun van, dus dat werd schraal.
    Zijn toen over gestapt op Cetomacrogol creme. De wratjes raakten daardoor ontstoken en als dat gebeurde waren ze ook zo weg. Nu ook dik een jaar verder zijn er alleen nog een paar littekens.

    Het duurt erg lang voor ze weggaan, maar weggaan doen ze zeker!

    Succes!
     

Deel Deze Pagina