Kind net 1 jaar wilt niet slapen overdags

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door roever, 25 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roever

    roever Niet meer actief

    Wat is dit nu weer dan?
    Hij vertikt vandaag heel de dag te slapen?
    Wat moet ik hier nu weer mee..... :/
     
  2. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dan probeer je het morgen weer. Mijn dochter van 14 maanden slaat ook wel eens een dag over.
     
    roever vindt dit leuk.
  3. roever

    roever Niet meer actief

    serieus?dit is de eerste die t op deze leeftijd vertikt haha
    En hij is strontmoe...
     
  4. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.540
    7.043
    113
    Eerder op bed leggen?
    Als ik mijn derde op bed legde als hij al duidelijk moe was, dan werd het helemaal niks. Die moest klaarwakker in bed, dan ging het meestal wel.
     
  5. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.029
    25.506
    113
    niets.. soms hebben ze gewoon zo’n moeilijke dag (of dagen). Komt wel weer goed hoor ;)
     
    Wellesnietes, Zonnebloem92 en roever vinden dit leuk.
  6. roever

    roever Niet meer actief

    hij sliep tot vandaag elke ochtend binnen 5 minuten in... middag slaapje is sinds laatste dagen drama aan t worden ..
    Maar vanmorgen gewoon zelfde tijd naar bed.. heb t uur later nog eens geprobeerd en toen nog eens na het middag eten... maar gewoonweg geen land mee te bezeilen...
     
  7. roever

    roever Niet meer actief

    Laten we t hopen!
    Haha
     
  8. Arwen86

    Arwen86 Actief lid

    29 nov 2016
    304
    206
    43
    Vrouw
    Dat was hier een fase tussen 11 en 13 maanden. Sliep van 2 slaapjes ineens niets meer! Strontvervelend natuurlijk richting eind van de middag. Maar in bed leggen was drama. Huilen schreeuwen overstuur, ook de avonden en nachten was het drama.

    En opeens was t over en nu slaapt hij elke middag weer netjes 1,5 tot 2,5 uur. o_O
     
    roever vindt dit leuk.
  9. S2909

    S2909 Fanatiek lid

    14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Herkenbaar. Hier wil hij vooral in de kdv niet meer slapen. Doodop tegen dat hij thuiskomt. En dan is het nog maar 16u. Ik hoop op een fase.
     
  10. Summerbelle

    Summerbelle Niet meer actief

    Twee van mijn kinderen sliepen met 1 allang geen twee keer meer. Soms overdag helemaal niet. S nachts wel van 7 tot 7. Ieder kind is anders en sommigen zijn gewoon snel klaar met overdag slapen.

    Als verder alles goed gaat, maakt dat toch niet uit? En idd, morgen weer proberen.
     
  11. roever

    roever Niet meer actief

    Het was even een overgang van 2 naar 1 slaapje op een dag.. :)
    Het bleef bij 1 dag drama haha
    Hij slaapt weer als een zonnetje!! :D
     
  12. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Slaapregressie rond deze leeftijd, komt een grote lichamelijke mijlpaal aan :) wel balen maar moet je ff doorheen, idd volgende dag weer ptoberen
     
  13. Chrissie1990

    Chrissie1990 Fanatiek lid

    26 aug 2016
    1.180
    1.079
    113
    Hulpverlener
    Mijn dochter van 1 doet sinds een paar weken nog maar 1 slaapje . Ging helemaal prima maar vandaag werd ze na drie kwartier hysterisch wakker. Ze zit middenin een sprong en misschien had ze een nachtmerrie. Vanmiddag nog een keer proberen en anders om half 7 naar bed en morgen weer een dag.
     

Deel Deze Pagina