Mijn zoontje liep weer eens te rennen door het huis, had alweer 1000 keer voor mijn gevoel gezegd doe dat nou niet, straks val je! En ja hoor daar ging die....zo met zijn hooft vol op de punt van de salon tafel! Best wat bloed en veel huilen natuurlijk. Volgens mij hoeft het niet gehecht te worden, lijkt me z'n trauma voor z'n kleintje. Hij is net 2 1/2. Ik heb het ontsmet en er een pleister op gedaan, hij is nu gewoon weer aan het spelen. Weet iemand zijn er nog dingen waar ik op moet letten met oog op gedrag. En mag hij straks gewoon een middag dutje doen denken jullie met oog op hersenschudding?
Zou even bellen met de huisarts! Volgens jou hoeft het niet gehecht te worden maar volgens de huisarts misschien wel....
ik zou ook de HA even bellen. better safe than sorry. als het gewoon een schaafwondje is zou ik me niet zo druk maken
Wij kunnen het niet beoordelen vanaf onze pc. Bij een minder diepe (maarja wat is minder diep?) wondje kun je zelf een hechtpleistertje plakken met een gewone pleister erop. Hechten doen ze niet altijd bij een jong kind, vaak proberen ze het te plakken met dat paarse spul.
Toch maar even de huisarts bellen hoor (als je dat niet al gedaan hebt). Blijkbaar is het toch een flinke smak die hij gemaakt heeft. Misschien is het toch mooier om het even te laten hechten/lijmen.
O, ik zie het gebeuren! Dan waarschuw je zo vaak en gebeurt het toch! Het is wel in zijn gezicht.. Niet echt mooi als hij daar een lelijk (groot?) litteken krijgt. De dokter zal het niet gauw hechten hoor, eerder van die lijm erop. Ben benieuwd of je nog gebeld hebt/ langs gegaan bent.
een harde klap op zo'n jong kinderkoppie is n hersenschudding toch wel aanwezig zou hem voor de zekerheid vannacht om de 2 uur wakker maken en kijken hoe die op je reageert (kreeg ik als advies toen ik zelf n hersenschudding had)
Sorry, was een beetje druk! Ik heb inderdaad de HA gebeld. En even langs geweest. Pleister was voldoende! Bedankt meiden.