Kind nu in stuit 28wk paar vragen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gusam, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Olaf is net voor de 37e week gedraaid en ingedaald als een baksteen:D Gelukkig maar, want wilde geen draaipoging dus dan zou het een ks zijn geworden. Vandaag controle gehad en deze kleine man ligt ook in stuit, hopen dat hij gaat draaien!

2. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    @ Citroentje: Tja, ik kan het niet goed uitleggen... Had gewoon een gevoel dat het niet goed zat... Daarnaast nooit de kleine voelen draaien of iets dergelijks. En qua beweging dus geen verandering na de laatste echo.

Ik ben overigens slank en heb een vrij kleine buik, hier konden ze het niet goed voelen ivm sterke buikspieren.

Volgens mij wel, hier hebben ze allemaal een klein echo apparaatje staan in ieder geval.

Gister voor het eerst naar de gyn geweest. Kleine is niet gedraaid en de datum voor de keizersnede is gepland.... Spannend hoor ....

3. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Oh spannend idd!

Hoe gaat het nu verder in z'n werk dan...wordt voor de ok nog gekeken hoe de kleine ligt en heel misschien alsnog gedraaid is?

Het lijkt me zo vervelend als je tot aan je bevalling in spanning zit hoe je bevalling nu zal gaan...zoals bij mij eigenlijk, ik heb nu het idee (aan wat ik zelf kan voelen) dat kleine weer goed ligt maar toch moet ik vandaag naar de gyn..stel nu dat de kleine halverwege volgende week toch weer gedraaid is?
    Nouja dit zijn ook de vragen die we zo meenemen naar de gyn dus ik hoop dat we daar zo antwoord op krijgen ook.

Verder kan ik het gevoel wat je omschrijft wel een beetje plaatsen hoor, ik heb in het begin ook gezegt dat ik vermoed dat de kleine tot het eind toe in stuit blijft liggen, ik kan het alleen niet bevestigen als ik zelf aan m'n buik voel maar zoals ik het bewegen voel zit het getrappel onderin, onder m'n navel zeg maar en voor mijn gevoel is het getrappel van voetjes sterker dan het geduw van handjes oid

4. shirley88

shirley88 Lid

28 dec 2006
    99
    0
    0
    nederland
    hallo dames,
    ik had gister een berichtje gestuurd dat de kleine nog in een stuit ligt.. ik heb vandaag controle gehad en ze is gedraaaid!!!

5. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Hier ook een gedraaide beeb....maar goed dat is dus tussen vrijdag en nu gebeurt en kan nogmaals gebeuren....wat een onzekerheid zeg!

6. anne8275

anne8275 Nieuw lid

10 aug 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze kleine lag met 37 weken in een stuit en de gyn heeft hem 's ochtends kunnen draaien. 's Avonds om 11 uur braken m'n vliezen. Of dat nu door het draaien kwam dat weet ik dus niet zeker maar heb wel vaker gehoord dat de bevalling hierdoor op gang kan komen.
    Overigens vertelden ze me dat het draaien veel pijn zou doen dus ik zag er best tegenop. Maar voor ik het wist was het al gebeurd en voelde ik er dus totaal niks van.

Deel Deze Pagina