Heb m niet afgekeken, wat een achterlijk mens zeg. Arm arm knulletje.. En wat ik nog t ergste vind.. het komt zoveel vaker voor als je denkt
Wat een vuil vies goor misselijk secreet zeg! Heb het niet af kunnen kijken, mijn god wat moet dat jochie allemaal niet meegemaakt hebben als er niet was ingegrepen!
Kreeg rillingen over mijn hele lichaam, wat een naar kut wijf. Sorry voor mijn taalgebruik maar ik kan het niet anders verwoorden! Pff.. arm jochie... verbaast me dat hij nog daar mag blijven...
Ik Heb het al eens een keer op tv gezien, en verschrikkelijk om zoiets te doen. Er was toen ook een topic over : http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/241356-schokkend-kindermishandeling-dokter-phil.html Maar goed voor dit jongetje dat ze ermee op de internationale tv is gekomen, anders was het misschien nooit aan het licht gekomen en kan er nu actie ondernomen worden door instanties, familie, buren oid.
Dit is een herhaling en snap de ophef ineens niet. Ik bedoel, het is gewoon kindermishandeling en dat mens moet de doodstraf krijgen. Maar waarom waren er eerder niet zulke heftige reacties? Zij is nu aangeklaagd hoorde ik?
in het stukje van phil werd destijd gezegd dat hij er persoonlijk achter aan zou gaan, heb er niets mee over gevonden... mag toch hopen dat hij imiddels niet meer daar woont. was ook nog niet eens haar biologisch kindje heb ik begrepen... Zoooo erg zeg!!!!!
Ja ze is nu opgepakt omdat kijkers actie hebben ondernomen. Niet omdat de show acties heeft ondernomen
Ik ben er gewoon beroerd van! Ik hoop echt dat ze dit kereltje daar weg hebben gehaald en dat die moeder geen kinderen meer heeft! Diep diep triest!!
Ik heb het toen bij dokter phill gezien en snap niet dat hij er niks aan gedaan heeft. Kijkers hebben aangifte gedaan. En ik snap al helemaal niet dat die filmcrew dat heeft laten gebeuren, vreselijk voor dat mannetje als je adoptiemoeder zulke dingen doet en het wordt nog gefilmd ook.
Deze heb ik eerder gezien.. zo voedt je toch geen kind op.. Ik vind dit ookeen kindermishandeling.. Hopelijk gaat dat kindje later zijn eigen kinderen niet zoiets doet.
Kende dit idd al, het zou niet mijn buurvrouw moeten zijn. Laten we het daarop houden. Vies vies vies misselijkmakend rotwijfje dat ze er is. Is niets waard zo'n 'vrouw', haar woede niet onder controle kunnen houden, dus dan maar afgeven op zo'n klein hummeltje. Bah.
Heb het ook een jaartje geleden gekeken...pffff :x En dan is het jochie ook nog eens geadopteerd he....heb je het al niet makkelijk, kom je ook nog eens bij zo'n....tsja, "mens"...:x:x
Zo dit is heftig! Ik had dit nog niet gezien. Waar haalt ze het vandaan? Ze moet SM-meesteres worden, dan kan ze mensen zoveel pijn doen als ze wil. En ik hoop dat dit kind niet meer bij haar woont, want dit kind is in de hel beland.
Brrrrrrrr, ben er misseijk van! Met tranen in mn ogen zitten kijken, dit jongetje is voor de rest van zijn leven beschadigd. Een moeder moet je kunnen vertrouwen, en met een kopje thee op de bank kunnen praten over je schooldag inplaats van chilisaus in je mond gieten omdat je op school niet lief bent geweest. Bah bah bah. Hoop echt dat ze dat mannetje en zijn eventuele broertjes/zusjes daar weg hebben gehaald.
Hoe kóm je er in hemelsnaam ook op?!?! :x Ze moeten haar ook van die dingen aan gaan doen, weet ze wat ze dr zoon aan heeft gedaan.