kind onder de koude douche

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door sherly182, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik heb het filmpje toendertijd al gezien dus ik kijk 'm niet weer.. Maar kan me het gehuil goed herinneren.. Arm arm klein ventje:(
    Mocht het waar zijn wat het artikel zegt, dat ze dit gedaan heeft om op tv te komen is ze nog een ergere trut:x
    Heb geen goed woord voor haar over.. Het arme mannetje, hopelijk komt (is hij al) terecht in een gezin waar wél voor hem gezorgd wordt op een veilige en warme manier..

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Toen ik zag dat ze die hete saus wilde geven heb ik het maar weggeklikt. Heb medelijden met zo'n kindje en zou hem het liefst daar weghalen :(

3. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Wat een teringwijf zeg. Dat arme kind moet heel snel bij haar weggehaald worden.

Ik kon niet verder kijken dan de hete saus want ik zit te janken achter mijn bureau. Hij mocht het gewoon niet uitspugen. Die handjes van die jongen, je ziet gewoon dat hij het moeilijk heeft.

Wat zou ik graag die vrouw onder een hete douche zetten met 20 pepers in haar mond die ze niet mag uitspugen het eerst komende uur.

4. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

13 jul 2011
    447
    0
    0
    Godallemachtig.... dat arme, arme jochie... Zou hem met alle liefde weghalen en zelf opvoeden. Maar dan liefdevol, in plaats van in die hel... Verschrikkelijk...

5. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Wat een mongool!!! Gelijk de kinderen weghalen daar! Dit kan echt niet! is gewoon mishandeling!!!!!

6. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Ik ben gewoon al misselijk en heb hoofdpijn van alleen alle reacties die ik heb gelezen. Ik denk niet dat het handig is dat ik dit ga kijken in m'n hoogzwangere toestand. Vrees dat ik de laptop door het raam gooi ofzo.

En toch word ik wel nieuwsgierig nu..... maar ik kijk NIET! ik ga snel verder.

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Heb net 4 reacties gelezen en mijn maag draait zich al om....laat dus maar :(

8. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Mijn mond viel letterlijk open op het moment dat ze bij dat arme kind hete saus naar binnen propte.... :$ En vanaf het moment dat ik het hulpeloze geschreeuw hoorde van hem onder die koude douche, kreeg ik gewoon rillingen en ik kon alleen maar denken.. "Walgelijk mens dat je bent"

Hoe kan iemand zoiets aan doen bij haar eigen kind... :( Gelukkig heeft de hele wereld kunnen zijn wat een barbaars iemand ze is.

9. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    ik moest vroeger zeep eten van mijn basisschoollerares groep 2. echt een trauma aan overgehouden

10. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Mn bloed kookt,van mij mogen ze die zieke vrouw ophangen,dit is gewoon kindermishandeling. Gatver,die vrouw misbruikt haar macht.
    bah.

Deel Deze Pagina