slaapdrama

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Angelique05, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelique05

Angelique05 Actief lid

10 jan 2009
    189
    1
    18
    Vrouw
    Moeder
    Hoi allemaal,

Onze joey wordt over 3 weken alweer 2 jaar.

Maar nu sinds een week is het slapen savonds een drama, de hele tijd is er niks aan de hand en zodra we hem in bed liggen begint hij hysterisch te krijzen:$....

alleen als we een hele lange tijd naast hem zitten tot hij is slaap valt dan is het goed.
    Nou is het opzich niet erg dat we dan bij hem zitten maar gaat hij daar dan niet aan wennen vraag ik me af.
    ik ben erg benieuwd naar jullie reactie.

groetjes angelique

2. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    oef, wij kennen dit ook wel hoor. weer zo'n fijne periode. ik merk nu Jill vorige week 2 jaar is geworden ze meer 'besef' krijgt. ze droomt eng volgens mij want ze wordt snachts ook wel eens wakker en roept dan 'nee nee' of zo. en ook het weg gaan als ze moet gaan slapen is wat vaker rommeliger. ze wilt dan vanalles, drinken, deken, geen deken wel deken... maar hier had ik al snel korte metten mee gemaakt door heel duidelijk te zijn dat ze nu gaat slapen en toen was dat weer over.
    ik zou er echt niet bij gaan zitten want ik heb dit gedaan toen Jill nog klein was en ik zat er helemaal aan vast.
    nu laat ik haar maar ff 10 min huilen / krijsen en ga dan weer naar haar toe. ik had dit vorige week ook, duurde een uur. elke keer na 10 min weer er heen. en toen werd ik een beetje boos en had ze het ws door en mopperde ze nog ff en toen ging mevrouw slapen.
    maar die 10min regel heb ik hier wel vaker gedaan en dat werkt bij Jill het beste.
    is het proberen waard ;)
    succes!!! (en weet dat het fases zijn he?! hoe vervelend het ook is)

3. Angelique05

Angelique05 Actief lid

10 jan 2009
    189
    1
    18
    Vrouw
    Moeder
    hoi mama van jill,
    bedankt voor je berichtje, ik ga het zeker onthouden hihihihihi.
    Lieve groetjes en een fijne avond
    Angelique

Deel Deze Pagina