Maandagmiddag hebben wij de inspectie van ons nieuwe huism, waar wij dinsdag de sleutel van krijgen. Kan iemand mij vertelllen wat er dan van je verwacht wordt en wat de bedoeling van zoiets is. Kan ik dan overigens mn meetlatje meenemen of moet ik dan toch echt wachtten tot dindadag.. iemand met raad ik hoor het graag.
is het dan niet de bedoeling of je "controleert" of alles zo wordt opgeleverd zoals jullie het gekocht hebben?
het gaat erom dat het huis idd netjes wordt opgeleverd, stel de afspraak is dat je het met de keukenapparatuur erin koopt, dat die niet op t laatste moment is meegenomen, dat er geen schade is etcetc. meetlatje mee, ligt eraan wat je wil gaan opmeten. Aangezien de verkoopmakelaar er ook bij is, lijkt het me niet de bedoeling dat je het halve huis op gaat meten dan... (gezien de tijd) Maar als t om een simpel dingetje gaat kan dat denk ik best, gewoon even vragen. Succes!
Idd controleren of het zo opgeleverd wordt als dat je het gekocht hebt. Dus kijken of er geen dingen stuk zijn en of bijv. de gordijnen er nog hangen als je die hebt overgenomen.
meterstanden opschrijven tothoever de oude bewoners nog moeten betalen zeg maar en voor de rest moet je controleren of er niks kapot is gaten in de muur of nog afval laten staan dat moet allemaal weg zijn en het moet in de staat zijn zoals je het de laatste keer gezien hebt zodat je niet ineens voor hoge kosten komt te staan
Meterstanden, staat alles er wat zou moeten blijven staan (gordijnen bijv), is er niks kapot (ook inbouwapparatuur), is alles weg wat weg zou moeten zijn. Ook zorgen dat je alle sleutels krijgt, ook van ramen, binnendeuren, etc.