Kind op visite gehad met diarree

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door nutts, 17 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Ik vind het sowieso asociaal om je kind met diarree ergens te gaan laten spelen of naar school te laten gaan.

Op buikgriep zit ook niemand te wachten.

Novi en Marleen31 vinden dit leuk.
  2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.707
    113
    Tja dan kom ik toch nog steeds uit op puur pech. Nogmaals ik ga mij niet laten testen op hoofdpijn, iets wat ik vanaf mijn 13de al heb elke maand als ik ongesteld moet worden.
    Of de spierpijn die ik morgen heftig ga hebben omdat ik de hele dag in de tuin heb gewerkt vandaag. Dat een ander dat wel gaat doen ga je gang:thumup: Ik hou het netjes bij de hoofd symptomen wat het RIVM wil.

Mindy26 en Paardenbloem vinden dit leuk.
  3. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Diarree kun je natuurlijk ook vrij plotseling krijgen, volgens mij wisten haar ouders het op dat moment ook nog niet? Anders inderdaad asociaal...

Mapje vindt dit leuk.
  4. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Geen idee of de ouders het wisten eigenlijk meiske zei van wel ouders van niet. Maar wij balen hier enorm van

5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.885
    18.679
    113
    Vrouw
    Kan toch ook ineens komen opzetten??

Paardenbloem vindt dit leuk.
  6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.885
    18.679
    113
    Vrouw
    Dat snap ik. Beterschap voor jullie!
    Maar dat meiske of de ouders kunnen het ook niet helpen

7. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Nee tenzij ouders van diarree wisten ook al zou het buikgriep zijn ook niet handig met verjaardag en afzwemmen

8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.885
    18.679
    113
    Vrouw
    Ik snap je reactie wel. Als ik bij ieder pijntje moet gaan testen, kan ik wel een abonnement bij de teststraat nemen. Mijn lichaam doet al hele lange tijd pijn. Hoofdpijn is voor mij niet vreemd, spierpijn, vermoeidheid etc . Bij diarree blijf ik thuis maar zou niet in me opkomen om te testen.

9. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.885
    18.679
    113
    Vrouw
    Nee maar dat weet je niet dus valse beschuldigingen heeft niemand wat aan. Dat vind ik vaak nog het ergste van alles. Dat menswn. Met hun vinger gaan wijzen naar elkaar.
    Ja als ze van de diarree wisten, is dat niet netjes om kind gewoon overal naar toe te laten gaan. Maar dat weet je dus niet.

Novi vindt dit leuk.
  10. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Zoals eerder aangegeven zei het meiske dat ouders het wisten dus heb echt mijn twijfels dat ze het niet wisten. Dat is niet vals beschuldigen in mijn ogen.

Had gezegd kom bellen we mama om te zeggen dat je je niet lekker voelt en naar huis wil. Zei ze oh maar mama weet dit had ik gisteren ook ( iets in die trant)

Maar goed gedane zaken kan er nu niets meer aan veranderen en moeten er doorheen

luca75 en Spectre vinden dit leuk.
  11. Mapje

Mapje Niet meer actief

Ik weet niet altijd van mijn kinderen of ze diarree hebben hoor. Dat moeten ze dan toch aangeven.

Als je het wel weet is het wat anders wellicht.

12. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.885
    18.679
    113
    Vrouw
    Is ook lastig te beoordelen bij een kind van die leeftijd. Van 1x een beetje diarree zou ik ook nog niet opkijken. Stel ze had het al meerdere keren op een dag, dan ja, niet netjes om ze te laten gaan of om er niets over te zeggen. Als ze haar eigen billen afveegt, dan is het lastig te zeggen of ouders het echt wisten.

bulakgirl vindt dit leuk.
  13. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Maar even jongens... Diarree kom op... Kan ook iets verkeerds gegeten hebben, of weer invloeden oid.

Een kindje met diaree is niet gelijk ziek van buikgriep of corona.

Mijn jongste heeft vorige week ook 1 dag 1 poepbeurt ook dunne poep gehad, dag later gewoon naar school en niks meer aan de hand... Wellicht hadden de ouders van dat kindje het zelfde idee...

Het is heel vervelend voor TS dat ze nu ziek zijn van Corona en vind het van de andere ouders ook onverantwoord dat ze hun kind niet ook laten testen, dan is het voor iedereen duidelijk of dat kind waarschijnlijk de schuldige is geweest voor de besmetting ik huis. Ik hoop ook dat TS en gezin gauw weer opknappen! Beterschap!

2littlemonkeys, MissXray, Sado en 8 anderen vinden dit leuk.
  14. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Dat afvegen is een dingetje aangezien alles vies was bij mij dan valt het toch wel op neem ik aan

15. Mapje

Mapje Niet meer actief

Mijn zoon vorige week ook hoor. Maar dat heeft hij vaker als hij bijv vlees heeft gegeten of appelsap heeft gedronken. Hij was verder fit en geen symptomen en niemand anders bij ons en ook niet bij postief persoon in de buurt geweest. Dus nee, na 1 keer dunne poep bij een peuter of kleuter ga ik niet gelijk naar de teststraat. Terwijl ik echt mega snel test hoor. In een combinatie o.i.d zou ik het wel gedaan hebben.

Overigens zat hier niet alles onder. Dat is nog wel erg diarree dan zeg maar.. beterschap voor jullie ts! Hopelijk snel erdoorheen!

bulakgirl vindt dit leuk.
  16. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.638
    1.443
    113
    Ahh wat balen zeg! Hopelijk knappen jullie snel op!

17. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Hoe is het inmiddels met jullie?

Deel Deze Pagina