luier verschonen is een RAMP!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by naoual28, Aug 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naoual28

naoual28 Actief lid

Dec 9, 2007
    138
    0
    0
    Hallo

Hebben jullie ook een moeite met het verschonen van een luier?:(
    Anissa wilt niet stil liggen en ze draait meteen!
    En bij het omkleden, is het ook een ramp.
    we moeten haar altijd speelgoed geven anders blijft ze niet stil liggen.

Groetjes Fatiha.

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Ja, bij ons is het ook echt een ramp. Zelfs een speelgoedje in zijn handen geven werkt hier niet...:(
    Ik ben er ondertussen erg bedreven in om hem zijn kleertjes aan te trekken als hij op zijn buikje ligt, maar een luier "achterstevoren" aan trekken heb ik nog niet helemaal onder de knie;).

3. naoual28

naoual28 Actief lid

Dec 9, 2007
    138
    0
    0
    Bij de CB schaamde ik me dood omdat anissa niet wou stil zitten:D

4. shannen

shannen Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    1,410
    0
    0
    Hier precies hetzelfde draait zich meteen op de buik.
    Echt heel erg, ik moet haar ook altijd wat geven om mee te spelen en daar is ze dan even zoet mee.
    Aankleden gaat redelijk ze mag dan wel zitten en met broekje aandoen staan, dus dat gaat.

5. maartjev

maartjev Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    1,534
    0
    0
    spiegel naast en boven aankleedkussen wil hier helpen.

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

Feb 11, 2009
    6,050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Laatst had ik toevallig hetzelfde topic geopend. Heb daar hele goede tips gekregen.

Wij geven Jamie dingen in zijn handen die hij super vind zoals een oude afstandsbediening. Lege verplakking van de billendoekjes, krant, karton, een filtbloem

Werkt hier als een tierelier!!!!

En sindsdien gaat het super!!

7. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    en hoe groter ze worden, hoe sterker... Hier is het ook drama.. Maar voor als ik het echt even zat ben, of als het echt niet lukt, heb ik nu luierbroekjes gekocht... Die liggen dus voor noodgevallen een paar in de la bij de andere luiers. Ik vind ze (nog) te duur om continue te gebruiken, maar voor af en toe is het wel prettig.
    En wat al gezegd is:
    Spiegel boven de commode,
    autosleutels
    afstandsbediening...
    flesje drinken wil ook nog weleens helpen hier..

En als je kindje eenmaal kan zitten, kun je de kleertjes veelal zittend uitdoen, dat scheelt weer even ;)

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Oooh hier ook, vreselijk!
    Speeltje, spiegel het maakt allemaal niet uit!
    Ze gooit ook het liefste alles van de commode. Billendoekjes, kleding die ik dus aan wil trekken, verzorgingsproducten en dan wilt ze zien waar het ligt...
    Drama! ;)

9. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

Apr 11, 2009
    2,803
    0
    0
    Een troost, het is een fase.
    Beide meiden hebben het heel erg gehad vanaf het moment dat ze konden draaien tot ze konden lopen.
    Maar nu gaat het gewoon toppie, de oudste is zindelijk maar de jongste gaat netjes liggen, beentjes wijd in de lucht haha.
    Het komt goed.
    maar het is erg lastig, inderdaad zoveel mogelijk afleiden met leuke dingen.

10. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Yep.... hier ook een draaikont :D
    Hier is de lege verpakking van billendoekjes de oplossing, maar lees nu inderdaad een oude afstandbediening, dat hou ik in mijn achterhoofd haha.

11. flapuit27

flapuit27 Lid

Feb 23, 2009
    89
    0
    0
    rayonmanager
    Amstelveen
    Hier geen problemen, meneertje heeft het streepjes behang ontdenkt en kan zijn ogen er niet vanaf houden!
    Denk dat het behang dan ook 1 van de beste investeringen is geweest, haha!

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

Feb 8, 2008
    6,688
    0
    36
    Hier *klopt af* nog niet echt aan de orde! Soms draaid ze wel eens, maar dat is echt niet noemenswaardig.. Maar misschien komt het nog ;)

13. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,279
    1,418
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik ben ook heel goed geworden in het achterstevoren aantrekken van zijn kleding. Zo gauw ik hem op zijn rug leg op het aankleedkussen op de commode ligt hij alweer op zijn buik te graaien naar alles wat op de commode ligt. Moedeloos wordt je er van maar je kunt er helaas niks aan doen.

Mijn schoonzusje heeft een zoontje van 17 maanden en die stribbelt echt tegen met luier verschonen, tot aan trappen toe en krijsen en gillen, dat is pas echt vervelend. dan leg ik Luca liever 10 keer weer terug op zijn rug maar hij blijft wel vrolijk.

Veel liefs
    Nataly

14. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    pff kom net bij een vriendin vandaan en moest hem daar verschonen. Hij had een enooorme poepbroek en raad maar wat meneer deed. HIj draaide zichzelf vol om in de poepluier! Alles zat onder. Tsja en dan ben je niet thuis... Viezerik!

Share This Page