Sprongetje 4 maanden????

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Skye, 30 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Weet iemand of een baby ook een (grote) sprong maakt bij ongeveer 4 maanden leeftijd. Kyra sliep overdag altijd wel redelijk, niet extreem veel. Maar als ze dan wakker was, dan was ze wel gewoon gezellig en huilde dan bijna nooit.

Nu sinds een week slaapt ze nog maar een half uurtje per keer, en als ze dan wakker is, huilt ze vanaf de eerste minuut. Ze is gewoon heel anders sinds een week. Ik moet nu constant met haar bezig zijn, anders huilt ze continu.

Of kan dit ook al de aanloop naar tandjes zijn misschien. Aangezien ze opeens ook veel kwijlt en van de week wat verhoging had en nu opeens overal op bijt. Iemand een idee?

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Denk wel dat het met een sprongetje te maken kan hebben. Hier hebben we rond die periode ook sprongetje gehad. Minder goed slapen, slechter drinken, aanhankelijker enzovoorts. Hier was het gelukkig vrij snel weer over. Hoop dat dat bij jou ook het geval is

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    is ze misschien te laat geboren?
    Ik kan me herinnerren dat de 19 weeksprong hier heel heftig was, die heeft wel een paar weken geduurt

4. Skye

Skye Niet meer actief

Nee, een week te vroeg geboren

5. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    grappig. die van mij is nu 3,4 maand maar wel te laat geboren en ik ga ook dit soort dingen merken. plakkerig, alleen maar bij je hangen, niks is goed, laat halve flessen soms staan en als hij overdag uberhaupt slaapt dan is het 20 min. gister wakker geweest van 6.30 tot 22.30 en overdag in totaal 45 min geslapen... echt bizar voor zon kleintje maar goed. hoop dat het snel overgaat.

6. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    De 19 weken sprong kan al beginnen bij 14 of 15 weken en doorgaan tot 19 weken. Na die 19 weken gaat het meestal beter.

Deel Deze Pagina