Diepvries/ eten vraagje...

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Maandag word ik ingeleid, ze gaan het 2 dagen proberen en daarna laten ze de natuur de gang gaan als het niet lukt. Maar 2 januari vieren m'n zoontje z'n verjaardag. In het ergste geval lukt het inleiden niet en zul je zien dat ik dan beval haha.

Nou vroeg ik me af, als ik bij de Hema een slagroomtaart bestel en zo jip en Janneke gebakjestaart kan ik dat in de vriezer gooien mocht het zover komen?

Nog een vraag, ik heb een portie hutspot in de vriezer staan. Hoe lang kan ik dat erin laten staan dat het eetbaar blijft?

Alvast bedankt

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Kan prima,allebei.

Taart kun je makkelijk invriezen (tip: vries 'm in porties in dat is makkelijker voor als je er wat van wilt eten,hoef je niet de hele taart te ontdooien)

Hutspot kun je makkelijk een aantal dagen/weken invriezen.

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Die taart twijfel ik hoor, bij de hema. Hij komt namelijk al uit de vriezer en word dus al ontdooid als je hem koopt hé. Volgens mij mag je hem dan niet nog een x invriezen toch?

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Huh? Is dat zo? Zijn die taarten dan niet vers gemaakt?:(

6. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    nee de taarten worden niet vers gemaakt. komen uit de vriezer...

wat ik je daarvoor kan adviseren is bij een bakker of vlaaienhanden o.i.d. een taart te bestellen. Die zijn vaker vers zeg maar.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ka niet iemand de taart op de dag zelf halen?

Ik zou de Hema taart niet invriezen. Misschien kun je een taart kiezen die al in de vriezer zit. Maar goed, minder leuk voor je zoon.

8. Tese

Tese Niet meer actief

Hmmm ik wist niet dat Hema taarten al uit de vriezer kwamen.

Misschien toch maar even verder kijken

9. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik heb taart vaak genoeg ingevroren en dat ging altijd prima. Vind ze er alleen vaak wel wat minder mooi uitzien als ze ontdooit zijn..maar je eet ze toch op!

En anders laat je een taart bezorgen...dat kan vast wel!

10. Tese

Tese Niet meer actief

Nou het gaat mij er meer om dat we zijn verjaardag op zondag vieren en dan moeten we de bestelde taarten op zaterdag ophalen. Snap je?

11. Tese

Tese Niet meer actief

Ik bedenk me net dat het dan 1 januari is dus die vlieger van mij gaat ook niet op haha

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik zou dan een slagroomtaart bij de lidl halen, die liggen daar in de vriezer, en kan je ze thuis zo weer in de vriezer gooien :D

13. Tese

Tese Niet meer actief

Zoiets zal het dan wel worden ja denk ik

Deel Deze Pagina