Ik had het niet over jou Mama-ZH, over degene die zei dat ik geen medeleven kon vertonen en dat ik mijn eigen advies moest opvolgen. Dat ik (Mijn mening), bepaalde mensen dom vind. Nu heb ik het niet over iedereen met een laag IQ, of niet iedereen met autisme, of iedereen met down, maar BEPAALDE mensen. Is mijn mening. Ik oordeel trouwens niet over mensen die ik niet ken. Er zijn genoeg domme mensen zonder beperkingen Ik zal dat nooit direct tegen ze zeggen, en nooit tegen familieleden van ze Dus dont worry, Ik volg mijn eigen advies op .
Ik denk dat het woord mongool er gewoon ingeslopen is bij mensen en het geen eens kwaad bedoeld is, maar het kan zeker vervelend over komen. Maar dat een meervoudig gehandicapte dom genoemd wordt gaat er bij mij niet in. Mijn zusje is doof en autistisch en alles behalve dom! Ze is slimmer dan menig 'normaal' persoon.
Mij dus, ik zei dat namelijk. En je oordeelt in je bericht wel, misschien niet bewust maar zo stond het er wel. Je zei niet 'KUNNEN noemen'
Ach, het ligt misschien iets wat aan mijn verwoording, het ligt ook misschien aan hoe het opgenomen word. Misschien aan beide. Ik had vooral geen kwade intentie in mijn bericht, en het is niet mijn bedoeling om te oordelen over mensen die ik niet ken. Ik ken alleen mensen in mijn omgeving die dicht bij mij staan. Ik vermoed dat dit hoogstens persoonlijk bij sommige mensen ligt en ietswat té word opgepakt. Natuurlijk heeft iedereen recht op zijn eigen mening. Er word wel al veels te lang off topic gegaan, dus ik hou het er hier bij.