Kind overreden: 'Shit happens'

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door stampertje, 17 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Ik had het niet over jou Mama-ZH, over degene die zei dat ik geen medeleven kon vertonen en dat ik mijn eigen advies moest opvolgen.

Dat ik (Mijn mening), bepaalde mensen dom vind. Nu heb ik het niet over iedereen met een laag IQ, of niet iedereen met autisme, of iedereen met down, maar BEPAALDE mensen. Is mijn mening. Ik oordeel trouwens niet over mensen die ik niet ken. Er zijn genoeg domme mensen zonder beperkingen

Ik zal dat nooit direct tegen ze zeggen, en nooit tegen familieleden van ze

Dus dont worry, Ik volg mijn eigen advies op :).

2. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Dus wel 'iedereen'?

3. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Als ik iedereen ken, dan kan ik over iedereen oordelen. Ik ken er een in mijn familie.

4. ellenvz1984

ellenvz1984 Actief lid

3 mrt 2012
    196
    54
    28
    mijn gezin :-)
    veluwe
    Ik denk dat het woord mongool er gewoon ingeslopen is bij mensen en het geen eens kwaad bedoeld is, maar het kan zeker vervelend over komen.
    Maar dat een meervoudig gehandicapte dom genoemd wordt gaat er bij mij niet in.
    Mijn zusje is doof en autistisch en alles behalve dom! Ze is slimmer dan menig 'normaal' persoon.

5. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Moet je niet zeggen OOK..
    Maar goed ik laat het hier bij:)

6. MamaZH

MamaZH Actief lid

4 mrt 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mij dus, ik zei dat namelijk. En je oordeelt in je bericht wel, misschien niet bewust maar zo stond het er wel. Je zei niet 'KUNNEN noemen'

7. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Ach, het ligt misschien iets wat aan mijn verwoording, het ligt ook misschien aan hoe het opgenomen word. Misschien aan beide.

Ik had vooral geen kwade intentie in mijn bericht, en het is niet mijn bedoeling om te oordelen over mensen die ik niet ken. Ik ken alleen mensen in mijn omgeving die dicht bij mij staan.

Ik vermoed dat dit hoogstens persoonlijk bij sommige mensen ligt en ietswat té word opgepakt. Natuurlijk heeft iedereen recht op zijn eigen mening.

Er word wel al veels te lang off topic gegaan, dus ik hou het er hier bij.

8. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Zeg, wanneer is de zomerstop van gtst eigenlijk?

9. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek van ts gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina