Werkt dit?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by minimuts, Jul 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minimuts

minimuts Actief lid

Feb 25, 2009
    190
    0
    0
  2. luuus

luuus Niet meer actief

ik ben ook wel benieuwd lijkt me super handig!

3. angel81

angel81 Bekend lid

Apr 10, 2007
    920
    0
    0
    Daar was ik naar op zoek! Super handig lijkt me, vooral met de stokke...

4. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Ik hang altijd de luiertas om de duwstang en laadt het netje en het onderste mandje van de wandelwagen helemaal vol... ik kan zo veel meenemen en mis helemaal geen haakje oid?

5. Ik denk dat een buggy vrij snel omvalt, maar dat ze met een kinderwagen wel wat kunnen houden (omdat die sowieso zelf al zwaarder zijn)..

Ik vind het toch altijd eng om mega veel tasjes aan de kinderwagen te hangen..
    Meestal merk je het wel als er teveel aan hangt, maar als je net op het randje zit, en je kijkt eventjes niet en hij valt om.. Brr!

6. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb zo'n net(tas) aan de wagen hangen bij de Hema weg, die bevalt me prima, kan er erg veel in kwijt, rekt wel mee haha. Maar als ik mijn zoon uit de wagen haal en het spul zit nog in die tas, kieperd de wagen wel om... dus eerst spul eruit en dan mijn zoon ;)

7. minimuts

minimuts Actief lid

Feb 25, 2009
    190
    0
    0
    Goed te weten... eerst spullen uitladen, dan kind eruit. :)

8. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    Ik hang de luiertas eraan. Zoals met alles wat je ophangt aan de wagen kiept die om als je je kindje eruit haalt, maar aan de buggy of de wagen blijft hij gewoon in balans met kind erin.
    Ik vraag me af of je niet achter die haken blijft hangen, zijn ze niet scherp?

9. Tink

Tink Niet meer actief

Oh, die laatste is precies wat ik zoek geloof ik Sannaa :D. Bedankt!

Share This Page