Waaraan merkte jullie dat jullie kleintje tandjes kreeg? De meest bekende zijn dan: meer huilen, hangerig, op vingers sabbelen... Maar zijn er zo nog andere zaken die jullie kleintje toen deed? Hier begint ons mannetje zo zijn onderlipje naar binnen te trekken en heb zo het idee dat dat iets met komende tandjes te maken zou kunnen hebben...?
Heel veel dunne poepluiers op een dag die heel zuur ruiken!!!! Al die andere symptomen had Luca niet (ja, kwijlen wel maar dat doet hij al 4 maanden) maar op een dag vond ik dat hij wel heel veel poepluiers had, om 14.00 uur had hij er al 6 gehad. Ik dacht laat ik maar eens naar zijn tandjes voelen en ja hoor, gelijk 2 ondertandjes die een beetje doorkwamen. Veel liefs Nataly
Bij ons ook vreemde zure poepluiers en ineens luieruitslag. Meestal kwam er dan 1 of 2 weken later een tandje naar boven. Het kwijlen, knagen en sabbelen zei bij ons niets, dat deed ie al heel lang voor er een tandje kwam.
Hier ook vandaag een erg zure luier... Maar weet niet waar dat aan ligt hoor, hij heeft nl ook last van zijn darmpjes, moeilijk kaka kunnen doen enzo, dus kan ook daardoor zijn hoor. Kwijlen doet hij al vanaf twee maanden, dus dat is hier geen symptoom!
Zure poepluiers, veel kwijlen, lipje naar binnen zuigen, tutje half naar binnen zuigen (net als lipje, alleen dan onderkant speentje, het harde stuk zeg maar). O ja en hij is dol op koude yoghurt (of iets anders kouds, sapje of zo) Gr. Marieke
Hier ook lipje naar binnen zuigen, geen dunne luiers Toby kan juist niet poepen als hij tandjes krijgt.
Hier was het nergens aan te merken. Het tandje zat er voor ons gevoel gewoon ineens (toen ze op mijn hand wilde bijten/zuigen)
Ah zo vogeltje, niet kaka kunnen doen was bij jou het symptoom. Hier gaat het dus ook heel moeilijk... Geef al laxeermiddel maar dat helpt ook niet eigenlijk. Als ik dan een glycerinezetpil geef, lukt t wel... Hoop dan dat dat een symptoom is, dan is dat probleem ook gewoon opgelost als het tandje door is..... Op hoop van zegen! Slapen s nachts gaat nu trouwens net beter en beter!!! hoop dat dat wel blijft duren8)
Ik had helemaal niks door, opeens had hij er 1 en een week later 4, nu zitten er alweer 2 door te komen
Bij de eerst 2 ondertandjes helemaal niks gemerkt. Ze waren er ineens. Bij de 2 boventandjes alleen zeer zeer zeer zure luiers. Bah. Dat was alles. Verder nog geen tanden hier.
Hier was het duidelijkste symptoom slechter slapen 's nachts. En ook heel veel op zijn duimpje ( en eigenlijk op alles) sabbelen en bijten, en kwijlen uiteraard. Hier geen last gehad van zure luiers. Een paar dagen redelijk veel luiers op een dag, maar weet niet of dat met de tandjes te maken had.
Bij het doorkomen van de 2 ondertandjes merkte we alleen dat ze wat meer kwijlde. Nu haar boventandje(s) door komen is ze erg hangerig/jengelig, spugen, veel sabbellen en kwijlen, een aantal dagen moeilijk willen eten en uiteraard de poepluiers.
Hallo, Onze kleine meid heeft al maanden symptomen,kwijlen,veel bijten,onderlip naar binnen zuigen,met de tong langs het tandvlees,af en toe zure luiers en wat verhoging....Maar helaas nog geen tanden. Ze heeft nu alweer een week al het bovengenoemde, met een jengelig humeur en slecht slapen en eten. Maar nog steeds geen tand te bekennen...Hopelijk komen ze snel door. Groetjes
Christiaan wilde absoluut niet liggen! Hij heeft geen extra luiers, geen koorts en geen uitslag gehad. Hij was op een avond gewoon ontroostbaar. Niet liggen, niet op schoot zitten, alleen maar lopen, zingen en troosten. Een dag later had hij meteen twee ondertanden. De rest van de week is hij schor geweest van het huilen. Inmiddels heeft hij ook twee boventanden, die zijn iets makkelijker doorgekomen, maar het kwijl druipt de hele dag uit zijn mondje. Die jongen krijgt geen rust, zijn hoektanden komen er aan
Ik merkte niets! Ik zag opeens iets zitten, bleek dat er een tandje aan kwam..... is nu pas 2 weken geleden dat we het voor het eerst voelden, maar echt veel gegroeid is ie nog niet
Nathan had gisteren om 12 uur al 4 poepbroeken gehad. Gisteravond voelde ik iets scherps, het eerste tandje. Verder zuigt hij steeds zijn onderlipje naar binnen.
Mijn zoontje is pas 2 maanden & 2 weken. En heeft nu al de volgende symptomen: * Erg kwijlen. * Veel op vingers sabbelen. * En nu veel (zure) poepluiers. Kan het al zo zijn dat er nu al tandjes doorkomen? Of kan dat helemaal niet! xxx
Hallo, hier was dat ook al op twee maanden hoor. Maar tot nog toe niets te bespeuren. Het kwijlen is wel véél erger geworden als ervoor en het onderlipje krijgen we niet veel te zien op een dag, zit telkens in zijn mondje... Afwachten...