Hallo..... Tjonge ieder zijn mening hoor, maar als antwoord op de vraag van dit topic.......ja hoor, mits niet te lang en niet verder dan noodzakelijk. Inhakend en een beetje off-topic......toen onze jongste de eerste maanden nog veel sliep ging ik met de oudste regelmatig naar buiten/speeltuin in de buurt en ja....zelfs een boodschap doen.....Zelfs toen de oudste net naar school ging en ik hem moest halen en de jongste lag nog heerlijk vredig in zijn middagdut liet ik hem zo.....Mijn moeder heeft mijn jongere broer ook altijd in zijn ledikantje gelaten om ons te halen/brengen. Gevaar zit overal....ik liet me niet gek maken. Hmmmm, ben wat afgedwaald.....
het is denk ik maar net wat je noodzakelijk vind! ik vind het niet noodzakelijk om boodschappen te gaan doen als mijn jongste ligt te slapen, en al helemaal niet om buiten te gaan spelen met de oudste en de jongste op bed laten liggen! dan wacht de oudste maar !! ze zal toch ook moeten leren wachten..
Nou....situatie was ernaar....kleinste sliep 3 uur aan een stuk na elke voeding/uurtje wakker incl voeding....slapen alleen in zijn ledikant.... Mijn gevoel daarbij was....prima zo.....en achteraf ook! We moeten ons niet zo gek maken met "wat als"......
Tja maar je zal maar net die ene zijn waarbij dat wat alles wel uitkomt.... is het het dan nogsteeds waard? De kans dat er inderdaad iets gebeurt is heel klein maar je kan en mag het niet 100% uitsluiten. Als het misgaat, brand, inbraak, kidnapping is het ook meteen wel heel erg mis he. Boodschappen en andere kinderen van en naar school brengen zie ik iig niet als hele noodzakelijke dingen. Ik zou het nooit doen.