Ik zou ze nooit alleen op een hotelkamer achterlaten, daarom wij dus ook dit jaar voor een stacaravan op een camping gekozen. Daar zit je tijdens het middagslaapje en 's avonds buiten toch net iets gezelliger dan op een hotelkamer.
Nou ik kan er heel kort over zijn: no way in hell dat mijn kinderen alleen blijven in een hotelkamer.
Nee zou ik nooit doen! De kids mogen in de vakantie altijd gewoon opblijven gezellig ergens eten en drinken daarna nog even wandelen. Dan is het vaak al laat genoeg, het is tenslotte vakantie dus hoeven ze er van mij niet om 8uur in te liggen.
Ik zou dat nooit doen.... Zou zelfs niet bij naaste buren op bezoek gaan met babyfoon---> stel je voor dat er brand uitbreekt of er ingebroken word! Brrrr moet er niet aan denken!
Wij laten onze meiden ook nooit alleen. Thuis niet en op vakantie ook niet. Zijn in Italië geweest en hebben genoten in onze stacaravan. 's Ochtends gingen we vaak op pad en dan sliep ze in de auto heen of terug. In middag sliep ze of bij het zwembad maar meestal gewoon naar de caravan. Mijn vriend bleef dan bij de dames en ik ging lekker 2 uurtjes zonnen. In de avond bleef de oudste gewoon wakker tot laat en de jongste sliep in de buggy en konden we zo verleggen, ideaal!
NO WAY!!! Wij zaten lekker voor de caravan 's avonds, heerlijk! Ik ben 1 keer weggeweest om een ijsje te halen(100m en 1 min.) en toen zat mijn nichtje als een waakhond voor de caravan*grijns* Ik zou dus NO WAY mijn kindje alleen laten.
wij hebben het ook niet gedaan. Doe het ook volgend jaar niet. Wij hadden een kamer met balkon dus wij hebben het 's avonds gezellig gemaakt daar met een wijntje, maar naar beneden naar de animatie zijn wij niet geweest zonder haar.
Kort maar kracht NOOIT dat ik mijn kind alleen op een kamer ergens achterlaat. Ook niet met babyfoon gewoon nooit
Wij laten onze kinderen niet alleen. Om deze reden gaan wij sinds wij kinderen hebben niet meer in een hotel, maar in een appartement (met aparte slaapkamer) of zoals dit jaar in een stacaravan op een camping. 's Avonds nemen wij ze gewoon mee, de jongste slaapt in de wagen en de oudste gaat gewoon wat later naar bed. Het is vakantie, dus uitslapen mag.
Groot gelijk heb je De meeste kindjes hebben het erg naar hun zin op een camping. Je hebt hele campings ingericht speciaal voor kinderen (peuterwc's, lage wastafels enz), speeltuinen in overvloed en altijd wel vriendjes in de buurt. En idd, net wat je zegt... je hebt net even wat meer interactie voor de tent of wat dan ook, (kan ook vervelend zijn hoor, als die buurvrouw wééééér langskomt wandelen en bij je tent blijft plakken om te vertellen dat het zo warm is... )
Ik zou het ook niet doen denk ik... wij hebben (zoals je weet ) net gekampeerd en dat was echt een succes, ook al is ie nog maar 10 maanden. We hebben ons vrij aardig aan zijn schema gehouden en ach... als dat een keer niet lukte dan ging het ook goed. Komende week gaan we naar een huisje in Luxemburg met een overdekte veranda erbij. Daar kunnen we lekker zitten als hij gaat slapen. Komt goed. Ik vind het helemaal niet raar hoor meid dat jullie het zo gedaan hebben. Liefs, Josien
Nee natuurlijk laat ik mijn kind niet alleen op een hotelkamer Ik zie mezelf al gaan met de babyfoon, dacht het niet! En toen mijn oudste klein was was er nog geen Maddy, maar toen ook al geen haar op mijn hoofd die erover dacht. En ik kan trouwens wel een voorbeeld noemen van een moeder die even een boodschapje ging doen toen haar kindje thuis lag, dat huis is dus afgebrand. Dat gaat zo snel. Kindje was dood en die moeder is half gek geworden van het schuldgevoel. Is al ff geleden maar ben het nooit vergeten, wat een nachtmerrie...
nee zou t echt niet doen voor geen 10 miljoen. we gaan over 2 weken naar curacao en hebben daar een huisje en als we savond een keer weg gaan gaat ze lekker met ons mee het is vakantie en ze is gelukkig erg makkelijk dan slapen we de dag erna wel wat langer uit.
ook hoorde ik dat ze een oppasservice hebben bij ons hotel en zijn daar allemaal nederlands sprekend nou al zijn ze nog zo lief en aardig ik dacht t ffjes niet.
eh sorry je kan nooit een van je kinderen alleen laten als je op vakantie bent niet met babyfoon niet om even te wandelen vind dat echt absurt als je dat doet en echt onverantwoord:x je zou je nooit kunnen vergeven als er iets gebeurd er hoeft maar brand uit te breken of je kind die stikt ergens in mmm nee bedankt als wij lekker op vakantie gaan huren wij een huisje en zitten dan binnen of buiten maar wel zo dat we onze moppies nog horen geen denken of haar op mijn hoofd dat wij nog even gezellig gaan wandelen of ergens anders gaan zitten met babyfoon of wat ook now way
Nee zou het nooit doen, wij waren laatst in Italie in een stacaravan. Dat is echt ideaal want je kan dan samen buiten zitten als de kleintjes slapen. Volgende week gaan we naar Mallorca, man en ik hebben afgesproken dat we tussen de middag gewoon om de beurt bij de jongens blijven als ze slapen en dat ze s avonds iets later op bed gaan. Ik zou het echt nooit kunnen doen om ze alleen te laten