Ow Ow ik ben sinds vandaag grieperig...

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Wupsie, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

En nee, ik ga nu niet overstuur de huisartsenpost bellen. Voel me alleen vreselijk pieeeeeep!!

Gister avond een beetje een zere keel. Vanmorgen wakker geworden met hoofdpijn waar ik gewoon scheel van ging kijken zo erg. En nu.. Mijn huid voelt grieperig, ik heb het koud, kortademig en gewoon niet lekker..

Heel de morgen geen koorts, tot net 37,7. Het wordt dus steeds hoger:x mijn basale lichaamstemperatuur was voor de zwangerschap 36,2 (ook overdag) door de zwangerschap wel wat hoger, rond 37?

Paracatamol zijn op, dus gaan we zo maar halen.

Kan het niet de gewone seizoensgriep zijn??

Morgen moet ik eigenlijk werken, omdat een andere collega vorige week iets niet heeft gedaan loop ik een week achter. Maar gaat zo echt niet!!

Morgen maar bellen naar de dokter denk als ik 38 graden krijg.. Heb namelijk astma en ben zwanger..

Voor de kleine kan het geen kwaad he?? Dan ben ik al gelukkig, dat ik me rot voelt is me dan een zorg..8)

2. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    hier ook dezelfde symptomen ze kunnen nu niets voor je doen de medicijnen zijn nl niet geschikt voor zwangere gewoon lekker in je bed blijven extra vitamientjes slikken en mocht de temp echt stijgen dan zal ik wel de ha post gaan bellen sterkte meid

3. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Ik wil eigenlijk wel een longtest, mocht ik echt de griep hebben. Want het is bij mij al een paar keer uit de hand gelopen, dat er de ene dag niks was en de andere dag lag ik gedrogeerd met prednison op bed wegens longontsteking. Al is het maar even luisteren voor mijn gerustheid.. Toch?

Maar balen jij ook dezelfde klachten! Rot he, deed zo mijn best om het te ontlopen. Tot nu toe ben ik dagelijks ziek geweest van de zwangerschap. Sinds vrijdag eindelijk beter gevoel in mijn lijf. En dag erna griep:(:(

Deel Deze Pagina