Hoi, Ons zoontje van bijna 4 jaar krijgt een andere slaapkamer. Nu vind ik het alleen heel moeilijk wat voor kleuren. Het maakt hem zelf niet veel uit, en noemt alle kleuren van de regenboog haha! Nu is bij hem behang geen succes, hij trekt echt alles van de muren. Nu vind ik het alleen moeilijk, welke kleuren combi gaan we doen? De kamer wordt "aangekleed" met cars, daar is hij helemaal gek op. Iemand tips?
Cars is rood met grijs toch? Ben er niet heel erg in thuis Misschien kun je een knalrode muur doen, en de andere (licht) grijs?
voor cars zou ik zeggen 1 muur rood en de rest geel/wit of een andere lichte kleur mijn kamertje is lichtblauw met lime groene deurkozijnen /plinten/raamkozijn ook een leuke combo
Rood, zwart, wit, geel, blauw... Mss een muurtekening (laten) maken? Wij hebben er een in de babykamer van Winnie The Pooh. Met een beamer erop geprojecteerd, overgetrokken met potlood en daarna ingekleurd met muurverf. Of een MDF Muurdecoratie van Cars. Mss zijn die ook wel kant en klaar te koop (geen idee eigenlijk)
ik zou het juist niet te rood maken als je al veel (rode)accesoires van cars hebt. dat maakt het te overheersend rood. Blauw kan er ook heel goed bij en idd iets van een grijstint en/of wit. wij hebben zelf een zolderkamer met aan 2 kanten thomas de trein blauw en de schuine kanten gebroken wit. de vloer is grijs laminaat, dus het blauwe van de muur is nog redelijk in verhouding met de rest.
Wij hebben Cars gordijnen, en hebben daarbij een blauwe en een groene muur. Lekkere felle kleuren, staat erg leuk. En wat rode accenten op de commode en kasten. Ik zou zelf niet voor een rode muur gaan. Rood staat bekend als onrustgevend, lijkt me niet zo goed voor een slaapkamer.
Hier ook een 'carskamer' De muren hebben we creme en 1 muur helderblauw. Het gordijn is ook blauw met cars-auto's er op. Verder aangekleed met een leuke posters. Cars en angry-birds.
Ik zou niet kiezen voor teveel rood in een slaapkamer. De bedoeling is juist dat je daar tot rust komt. Een muur zilvergrijs vind ik mooi (witte muurverf nemen en een klein beetje zwarte plakkaatverf toevoegen). Verder zou ik een neutrale basis nemen want voor je 't weet is cars niet meer leuk en dan zit je ermee.