Hoi Meiden, Heb net de volgende appe op me telefoon geinstaleerd : biologische klok.. Wat een handige appe!!! Weet niet of de berekeningen van deze site/appe goed zijn, maar dat is toch altijd maar een groot vraagteken gezien ons lichaam soms andere plannen heeft dan in de wet staat voor geschreven hahahaha . Je kan wel handig bij houden wanneer je hebt geklust exc... Dat is wel heel handig... in 1 oog opslag kun je alles zien.... En hij rekend je NOD uit enzo... Iemand al ervaring met deze appe??? Misschien mensen zwanger geraakt die deze appe gebruikten? Groetjes Jessica
Hoi Didi, Wat leuk dat je ook een Appe gebruikt... Is dit ook zoiets als de biologische klok? gebruik je hem al lang? Hoe doe jij dat met de berekeningen van je vruchtbare periode? hou je altijd een beetje rekening met die van je appe? ik wel... Ga niet ervan uit dat het 100% klopt maar hou het wel in me achterhoofd zegmaar. In welke ronde zit je? wij in ronde 3... Spannend allemaal he Heb je nog andere tips voor ons? Groetjes Jessica
Ik gebruik hem nu ongeveer 3 maanden. Er staat ook bij welke dagen je vruchtbaar bent. Vind hem echt ideaal. We zijn nu ongeveer 3 maanden bezig. Deze app krijg ik van een kennis door. Echt andere tips heb ik niet, behalve dat je moet genieten en als je een keer geen zin hebt om te klussen dit ook niet doen, anders gaat het alleen maar tegen staan. Jij nog tips?
Oke... Dan is het inderdaad net zo soort Appe als de biologische klok. Wij zijn ook ongeveer 3 maanden bezig.. Zijn met de kerst vorig jaar gestopt met de pil... Spannend allemaal he..! Nee inderdaad dat vind ik ook... ! alleen blijft de onderzekerheid er toch, vind je niet? of je wel genoeg klust enzo.... Ik heb ook niet echt tips voor je... This toch maar de vraag of we het goed doen he hihihi.... Groetjes
Maar wat zal je fout kunnen doen dan? Ik heb sinds de eisprong last van mijn buik. Dit heb ik anders nooit, dus het is deze maand nog spannender.
Owhhh nou zeker spannend!! ik ga voor je duimen ..! Laat je het me weten als het deze maand raak is!! Jaa geen idee...of we wel genoeg klussen enzo hahaha. ik voel namelijk nooit me eisprong dus dat is best vervelend.... of weet niet echt wat ik moet voelen op het moment van me eisprong dat is misschien ook wel zo, en dat ik het daarom niet voel Groetjes Jessica
Ik gebruik de App, Womanlog, ook super makkelijk je kan van alle symptomen toevoegen en wanneer je sex heb gehad. Hij berekent ook je vruchtbare dagen en je mogelijke eisprong. Echt ideaal
Hoi Mim, Wat leuk ...! Welke heb je geinstalleerd? de biologische klok? Vind hem echt handig en hij zit er zo leuk uit he met al die kleurtjes. Bij de info staat ook echt heel veel informatie...Heb het ook even doorgelezen dat raad ik je echt aan! Groetjes Jess
Ja, de biologische klok heb ik geinstalleerd. Zeker handig, vooral omdat je ook meldingen krijgt wanneer je vruchtbare dagen, ei en nod is. Thanks voor de tip!
Graag gedaan!!!! Laan we hopen dat die ons een beetje geluk geeft hahahahihihihahaahha... Groetjes Jes
De app womanlog is ook heel goed ! Je kan je temp ook bijhouden als je dat wilt . Ook de app van fertility friend is heel goed . Je kan dan ook je cervix slijm bijhouden . Vind het bij de app die jij bedoelt jammer dat je verplicht een account aan moet maken , maar het is inderdaad een goede app ! Gebruik ook al een tijdje apps , vind het wel makkelijk om zo alles bij te houden .