Gevoel dat ik een bal tussen mn benen heb..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angel26, 5 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Goeiemorgen,

Herkend iemand dat je het gevoel heb een bal tussen je benen te hebben? het gaat gepaard met lichte steekjes maar niet echt pijnlijk.
    Voel het t meest als ik loop.. Is dit gewoon met 34 weken? Ik voel sinds gister avond ook "geplop" in mn vagina, alsof er luchtbelletjes in zitten .. klinkt miss gek maar kan het niet anders omschrijven!Dit is maar af en toe..Heb niet meer afscheiding ofzo..
    Bedankt alvast!!
    En hoop maar weer dat iedereen een klein btje goed heeft kunnen slapen..:)

xxx

2. Brit1980

Brit1980 Actief lid

20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    Ik denk dat je beebje in aan het dalen is,ons kleintje is al ingedaald en heb dus ook een bal tussen mijn benen :) tenminste zo voelt het, tijdens het indalen had ik ook steekjes en krampjes dat bal gevoel word alleen maar erger ;)
    gr Brit

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb dat met Levi de laatste weken ook gehad. is idd omdat je kindje is ingedaald/bezig is met indalen.
    Bij Levi voelde ik op een gegeven moment ook zijn hoofd als ik ging zitten, hele aparte gewaarwoording.

4. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Ok nou dat is dan een goed teken!:D
    Ja het is idd een rare gewaardwording heb af en toe het idee dat ik t plet! :)
    Gelukkig kan het geen kwaad.. maarre zegt niets over je bevalling toch?

5. Brit1980

Brit1980 Actief lid

20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    Nee het zegt idd helaas niks over je bevalling,,ons kleintje ligt met zijn koppie tegen de baarmoedermond aan VK kon het kopje voelen :( loop al een week met oefenweeen en buikpijn maar gebeurt verder weinig..de kleinevind het best zo volgens mij :D
    dat gevoel dat ik zijn kopje plet heb ik ook zo raar gevoel en dan dat omdraaien in bed pfffff voelt ook fijn op de plek waar het hoofdje gestrand is ;)

gr brit

6. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Ik heb die plopjes ook en dacht eigenlijk dat die kleine gewoon de hik heeft en dat het hoofdje al laag zit doordat het al is ingedaald. Dus dat ik het daarom daar voel....

7. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    ik heb mooi ingedaald dametje voel haar hoofd ook en zei mij vaak heb idee krijg dan schrik reactie van der.of dan gaan benen tussen mijn ribben.En als ze de hik heeft kietelt het daar beneden van de binnenkant ;) is kwestie van uitzitten en lkkr waggelen maar goed dat doen alle zwangere vrouwen bijna ;) is allemaal op het eind waard.

liefs

8. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Haha we hebben geen bal tussen onze benen, maar een hoofdje!! Heb ik ook last van hoor.
    Lijkt moeder eend wel, zo waggel ik! ;)

Deel Deze Pagina