mijn zoon van 7mnd trapte steeds de deken af en kreeg een slaapzak aan met 4mnd toen. daarna bleef de deken keurig liggen alleen sinds een paar weken heeft hij hem weer steeds bij zijn voeteneind liggen. hoe hebben andere moeders dit opgelost?
Niet... Hier kroop dl al heel snel onder de dekens uit, ze had dus ook al heel snel een slaapzak aan. Nog steeds ligt ze nauwelijks onder de dekens maar omdat ze in een slaapzak ligt maak ik me er ook niet druk over. Daarnaast wordt ze niet wakker van de kou oid. In dat geval zou ik haar een iets dikkere slaapzak aandoen. Ooit blijft ze echt wel lekker liggen onder de dekens.
Romper, piama (niet als t warm is op de slaapkamer) en een slaapzak. Dat is toch voldoende? Kindje heeft dan geen deken meer nodig hoor. Die van ons ligt ook nog wel ondersteboven in bed dus deken zou ik alleen maar eng vinden
Ik lees even mee want zit met hetzelfde probleem. Deze zomer sliep mijn mannetje gewoon in een slaapzak maar nu het kouder is wordt hij soms echt wakker van de kou. Hij slaapt nu al met een winterslaapzak met mouwen en pyjama met lange mouwen. Ik weet niet wat ik hem in de winter aan moet doen, afgelopen winter lag hij in een winterslaapzak onder een deken. Vaak deden we een shirtje met rolkraag aan zodat zijn nek lekker warm bleef. Ik heb al een dikkere slaapzak van Anel in huis maar of die echt warmer is weet ik niet, hij heeft van die vents aan de zijkant.
De mijne gewoon in slaapzak. In de winter hele koude slaapkamer helaas. lastig Saartje zeg,de mijne ligt nu in zomerslaapzak met pyamashirt lange mouw en dun pyamabroekje. Als het echt gaat vriezen dan begin ik met winterslaapzak met mouw.