The real body language

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door suuszwanger, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    De megapopulaire danstalenten Lorenzo, Floris, Ruben, Sigourney, Boris en Ingrid, met name bekend van 'So You Can Think You Can Dance', zijn vanaf zondag 4 september wekelijks te zien bij RTL 5 in de swingende, vijfdelige reality serie 'The Real Body Language'. De zes zijn geselecteerd voor de hoofdrol in 'Body Language', één van de grootste Nederlandstalige dansfilms.

The real body language zou dus een kijkje achter de schermen bieden en reality zijn.
    Wat een leugen!
    Nepper dan nep....nou, zou de film dan wel wat zijn?

Wat vonden jullie?

2. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Het was inderdaad verschrikkelijk. En ik kreeg precies het idee wat jij ook hebt: dan zal de film ook wel niks zijn.

Ik vind het dan ook echt een hele domme actie van de producent om deze "real-life-soap" te maken. Het is zeker geen reclame voor de film.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik vond het ook zo vaag. zo duidelijk geacteerd. Jammer vind ik dat. Ik ergerde me nog niet eens echt aan de dansers maar aan die assistente visagist. Wat een raar mens en wat onproffessioneel (als dit allemaal echt gebeurd zou zijn geweest)
    Hoop echt dat de film wel wat is. Maar idd zo krijg ik er ook weinig vertrouwen in

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ja, die assistent is werkelijk TE nep. Maar de rest ook....was erg geacteerd. Maar dan ook nog eens slecht, da's echt geen reclame voor de film.
    Ja, ik heb me groen en geel zitten ergeren.....komt echt niet door de hormonen ;)

Deel Deze Pagina