Waren er maar meer vaders als deze haha. Ik vind dit geweldig. EMBARRASSING! Father Puts His 13-Year-Old Daughter On Blast For Lying About Her Age On Facebook - YouTube
Die zal nooit meer liegen haha arme meid. Maar zulke vaders voorkomen vaak wel een hoop ellende, dus heeel goed!!
Je zal maar 18 zijn en denken een leuke 17 jarige aan de haak te slaan. Ben je wel mooi stafbaar als ze 13 blijkt te zijn... En andersom weet dochterlief nog totaal niet wat er te koop is buiten het nest. En ik denk dat dit niet DE manier is om daar veilig achter te komen. Goed van die vader!
De eerste ongeveer anderhalve minuut vond ik echt goed maar daarna gaat hij vind ik echt te ver en krijg ik medelijden met zijn dochter.
die is wel goed haha kennen jullie deze ? deze is nog een beetje erger vind ik Facebook Parenting: For the troubled teen. - YouTube
Hahaha zo kan het óók!!!! Gebruik maken van diezelfde social media als dochterlief, om haar keihard aan te pakken.
Ja goed gedaan van die vader. Weet niet of ik het zelf wel zo zou doen maar soms is het denk ik wel nodig om door te dringen bij pubers.
Jeetje wat een brutaal meisje zeg wat ze over haar ouders schrijft! Vind ze beide geweldig! Geweldige vaders