nou zoals je ziet, ik kan niet slapen. ik heb zon kramp in mn kont word er echt niet goed van. wat zijn jullie allemaal aan het doen op dit uur? gr
Hihi kramp in je kont? Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Ik ben nog een beetje aan het lezen, msn-en en een spelletje op de pc aan het doen. Ik ga zo mijn bedje opzoeken om te proberen te slapen
kramp in je kont? daar heb ik nou geen last van haha. Ik zit hier een beetje te knikken bollen. denk wacht even op mijn vriend maar die blijft geloof ik nog wel een tijdje met een biertje bij zijn ouders hangen.. ga zo dus maar mijn brood smeren en richting bed. moet morgen weer werken..' Liefs Kaatje
hhahahaha kramp in je kont hahahahhaaha nou ik ken ook niet slapen pffff ben wel moe maar kom niet in slaap!
niet lachen ... krampen die in mn kont beginnen en door in mn benen trekken. vermoeidheid denk ik ofzo... maar denk trekt wel weg maar niet echt dus maja...
hahahahaha ja daarom zeg ik toch ook weet niet hoe het voelt hhahahahahha meid sterkte hoop dat het over gaat misschien iets van tijgerbalsem of tokotolin op smeren doe k wel eens als ik kramp heb in mij kuit!
haha ok dan... ik weet ook niet hoe het voelt maar spring een gat in de lucht als de weeen hier gaan beginnen...en daarna denk ik:had ik dit maar nooit gezegt truste iedereen
hahaha nou ja succes ben benieuwd morgen als het nou nix is wel ff morgen ochtend in dit topic posten he hahahahah
gefeliciteerd! inrichten dat is het leukste van verhuizen he! na ik ga het weer proberen, hopelijk met succes haha. Weltruste
@ tweeling kramp in je kont ken ik wel hoor ben alleen niet zwanger hihi , ik heb wel s kramp in mijn kont als ik fantiek ben wezen wandelen. of roeien ppfff Op het moment ben ik aan het werk .... ben nachtzuster ..... Liefs sybje
Sta je vaak op één been geleund? (zoals een ooievaar, zeggen ze tegen mij altijd ) Dat zou heel goed de oorzaak kunnen zijn. Heb hetzelf namelijk ook heel vaak. En anders beginnende weeen, maar je zegt dat je het al langer hebt.