greys anatomy met spoilers tm laatste US afl... lees op eigen risico :)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Rosao, 10 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Et voila...

Dit is dus het topic waarin grey's anatomy tm de laatste US aflevering besproken kan worden :D inclusief sneakpeeks en speculaties!

Wat vonden jullie van het eindstuk met Maggie en die nieuwe dokter in het cafe?? :D Ben benieuwd waar dat naar toe gaat.

En ik vond het wel jammer dat ze niet verder gingen met Amelia en Owen.

Verder was het wel een echte tearjerker!! :$:$

2. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ja vond t wel leuk dat Maggie even los ging haha.

Dat met Amelia en Owen duurt me veel te lang en dat vind ik wel jammer.

3. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    leuk leuk dit! :D

ik ben benieuwd hoe het met Jackson en April gaat aflopen. Zij gooit hem voor de voeten dat hij niet wil vechten maar hé zij is al 2 keer gevlucht.

Ik vond het stuk met Maggie wel grappig aangezien zij helemaal niet zo is haha.

4. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    April is gewoon weer een beetje irritant. Zelf de heilige zijn en Jackson een ploert die niet wil vechten voor hun huwelijk.
    Als mijn kerel zomaar weggaat, zonder mijn goedkeuring o.i.d. dan zou ik er ook geen zin meer in hebben als hij dan eindelijk weer eens terug komt.

5. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

Hij had April eruit moeten schoppen en zelf in t huis moeten blijven. Ze is echt super irritant.

6. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    inderdaad!

7. stressbal

stressbal Niet meer actief

En toch baal ik, ik vond April en Jackson zo leuk bij elkaar!

Ik vind het gedoe tussen Amelia en Owen te lang duren.

En Maggie ik ben echt nieuwsgierig naar haar en die dokter, maar ook benieuwd naar Alex en Jo hoe dat gaat aflopen!

8. Lojo

Lojo Bekend lid

19 dec 2012
    612
    6
    18
    Ligt het nu aan mij of lijkt de nieuwe dokter een beetje op Mark Sloan?

9. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Mwoah, ik begrijp waarom je dat denkt haha, maar ik vond Mark Sloan wel een hele andere uitstraling hebben.

10. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113

Deze intern oogt toch echt nog een beetje te knullig daarvoor :p.

Duurde dat met Christina en Owen destijds ook niet zo lang? Ik denk dat ze er een nieuwe superromance van willen maken.

11. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ik mis Christina vreselijk, klinkt raar, maar ik krijg echt een steekje in mn borst als ik eraan denk dat Mer en Christina nooit meer een Twisted Sister act kunnen hebben.

Want stel, en ik vermoed dat dat wel gaat gebeuren, Mer krijgt een nieuwe liefde. Bij wie moet ze dan haar idiote gedachtegang uitten en wie zal het ooit begrijpen?? :p

Grey's is niet meer wat het was en toch ben ik super benieuwd hoe het de karakters zal vergaan. Irritante combinatie haha..

12. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ik ben dat een beetje kwijtgeraakt door alle drama "IK GA NOOIT MEER KIJKEN!" reacties op de Facebookpagina.

Het is nu eenmaal zo bij langlopende series dat er hoofdpersonages verdwijnen. De kunst is het hem om een dusdanige draai te geven aan de serie dat het niet op gaat vallen.

Tot nu toe vind ik dat geslaagd.

13. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ja, dat vond ik ook altijd zo vreselijk dramatisch. We gaan allemaal nooit meer kijken en toch stiekem allemaal nog kijken. Daarom is het ook zo'n goede serie, de mensen blijven kijken.

Maar dat doen veel bij GTST ook, dus of dat dan ook iets zegt over de mensen??? :p Geintje..

Ik vind dat ze het wel goed doen, maar of het geslaagd is? Ja, vast wel, de enige die ik nog mis is Christina. De rest niet.

14. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Vind het wel jammer dat McDreamy eruit is hoor, vond hem altijd wel leuk. Maar zou nooit een reden zijn om niet meer te kijken. Vond het van Christina ook wel jammer, zij was echt een leuk karakter.

Owen en Amelia vind ik echt een leuk stel :) Hoop dat er nu een beetje vaart in komt.

April en Jackson snap ik niet helemaal, dat ze ineens weg moest enzo. Vraag me af hoe dat verder gaat.

15. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    Ik "mis" mcdreamy ook wel, vooral de connectie tussen hem en meredith.

Ik snap wel dat April de eerste keer is weg gegaan, nou ja gevlucht voor de realiteit, maar vind het erg storend dat zij de zoals al eerder gezegd de heilige gaat uithangen en jackson nu de boosdoener is.

Ben in ieder geval heeel benieuwd naar de nieuwe aflevering. :D :D

16. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Leuk! haha eindelijk een topic waar we ook echt wat kunnen zeggen ipv overal omheen draaien voor degenen die achterlopen ;) Ik mis Cristina ook!! Vond haar een erg leuk karakter, maar helaas. Amelia en Owen mag idd wel wat meer vaart achter, pfff wat duurt dat lang. Ben zelf wel fan van Alex & Jo :) Ben benieuwd hoe dat verder gaat! Tsja, met April & Jackson weet ik niet zo goed wat ik moet ...

17. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Alex en Jo vind ik ook leuk! Ben ook blij dat dat gedoe met die embryo's nog diezelfde aflevering werd opgeklaard. Ze hadden trouwens wel hun best gedaan om het te laten lijken of Jo zwanger was!

18. MotherPrincess

MotherPrincess Actief lid

19 okt 2014
    276
    170
    43
    Ooohhh wat heb ik gehuild net. Wat een prachtige scène was het (laatste adem van baby Daniël bij Alex), maar tegelijkertijd ook triest.

Ik mis Cristina ook. Vooral combi met Mer.
    Nu hup... Wachtend op aflevering 4

19. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    Jaaa! dat was zo verdrietig/prachtig.

Ik ga nu aflevering 4 kijken :D

20. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Die heb ik voor vanavond gepland staan :)

Deel Deze Pagina