Echtpaar lijkt spoorloos verdwenen: 'Dit is niks voor Suus' - RTL Nieuws Ik hoop dat ze snel gevonden worden, en zeker voor de kinderen die er ook niets van snappen.....
Verschrikkelijk! Eerlijk gezegd denk ik bij dit soort dingen altijd aan het ergste. (Maar dat hoeft natuurlijk niet.) Ik hoop dat ze snel gevonden worden, op wat voor manier dan ook...
Idd een hele rare zaak. Zij is familie van een hele goede vriendin van mij en onze buren (ook fam van elkaar). Ze weten nog steeds helemaal niets.
Ik las iets nieuws hierover, daarom heb ik hem laten heropenen. Ik las dit nieuwsbericht: Cookies op AD.nl Als het waar is dat ze naar het buitenland zijn vertrokken, dan denk ik: hoe kun je zoiets doen? Je kinderen zomaar achterlaten? Ik kan me daar helemaal niets bij voorstellen.
Heel vreemd. Je hoort het wel eens vaker dat mensen zomaar met de noorderzon vertrekken maar als je (jonge) kinderen hebt vind ik het te belachelijk voor woorden. Als het waar is: Puur egoistisch en ziek! Mensen zo in onzekerheid laten en je eigen kinderen zo achter laten.
Ik vind het vreemd..... Als je toch tijd hebt om te appen klaarblijkelijk dan had ze toch ook tijd om hulp in te schakelen appen/bellen. Lijkt me op zo'n moment dat je echt bang bent een beter idee dan je kinderen te appen... Blijf het vreemd verhaal vinden.
Heel vreemd dit inderdaad.. vrijwillig weggegaan naar nu niet meer vrijwillig daar? Zijn ze misschien onder druk gezet en daarom weg/meegegaan? Sekte? Drugs? Kan van alles zijn, hoop dat ze snel weer terecht zijn in goede gezondheid.
Hier dacht ik ook aan, dat gebeurt wel vaker. Er was zelfs eens iemand die z'n buren had vermoord en de buurt/familieleden had voorgehouden dat ze in de ban van een sekte waren geraakt, wat een lange tijd ook nog eens werd geloofd.
Vermist Limburgs paar duikt op in Spanje|Binnenland| Telegraaf.nl Ze zijn in leven en de vrouw heeft zich gemeld bij de politie. Ben benieuwd wat er nou precies gebeurd is. Vind het maar een raar verhaal.
Ze hadden grote schulden hier in Nederland. Denk dat ze de dans dachten te ontspringen waarschijnlijk. Triest zeg als je dan zoiets doet terwijl er kinderen zijn. Beter de realiteit inzien en er proberen iets aan te doen. Wegrennen van problemen heeft nog nooit tot oplossing geleid.
In de telegraaf stond vandaag dat haar man vast zit op verdenking van het tegen haar wil in vasthouden van haar. Zij zou ontsnapt zijn en toen naar de politie zijn gegaan.
Dit verhaal klinkt heel bekend uit een tv serie 'beter call Sal' een gezin wat hun eigen verdwijning in scène zet en er vandoor gaat met heel veel geld. Daar moest ik dus aan denken...
Ik las dat ze zich hadden aangesloten bij een of andere groep, waar ze heel simpel leven, in tipi's en tenten, waar ze geen electriciteit hebben etc... en waar ze hasj verbouwden en rookten. Zoals ik begreep zijn ze nu ook weer naar die groep terug gekeerd.