Misschien dat sommige onder jullie het een interessant programma zullen vinden. Wij hebbebn via digitale tv van UPC de zender Zone reality. Daar komt nu elke dag rond half 5 het programma; saving babies. Gaat over een vrouwenziekenhuis in Sydney op de neonatologie. Ik zelf vind het heel indrukwekkend om te volgen. (volgens mij hebben ze ook nog het programma; saving kids, maar dat heb ik nog nooit gezien.)
huh hebben ze de tijden veranderd?? want het was altijd eerst om 6 uur op zondag avond of was dat saving kids dat is er nu niet meer op
Volgens mij is dat idd veranderd, want ik zag eerst ook op de voorstukjes dat het op zondagavond kwam. Maar nu zag ik het afgelopen vrijdag en vandaag zo rond half 5.
Ziggo heeft ook Zone reality op kanaal 117. Ik kijk het zelf nooit want al bij de gedachte dat kindjes ziek zijn begin ik te brullen. Tsja sommige hormonen gedragen zich nog niet.
Kan er soms niet naar kijken, zo zielig en dan word ik bang wat er allemaal met ons kindje kan gebeuren.... Maar opzich wel een mooi programma... ps t komt oo smorgens vanaf 9.20