Hoi allemaal, Mijn zus trouwt in augustus en nu heb ik dit jurkje besteld voor m'n dochter, maar wat voor schoentjes/sandaaltjes moet ik eronder doen?! ze heeft maat 20/21 en hele smalle voetjes.. Alvast bedankt.. Bekijk bijlage 504589
Mooie ballerina's zou ik er onder doen. Of van die nette, sierlijke sandaaltje. Trouwens een erg schattig jurkje!
Ballerina's van het merk giga zijn smal. Sandaaltjes zijn moeilijk goed passend te vinden bij smalle voetjes. En zijn ook niet draagbaar mocht het regenen. Wat een supermooi jurkje
Kijk eens van hrt merk bunnies. Heb ik toen leuke gekocht zilveren, maar hadden die ook in het wit. Zij met speciale flexibele zool. Bunnies Ballerinas - kleertjes.com
Als ze de schoentjes maar een keer gaat dragen, zou je ook eens bij goedkopere winkels kunnen kijken, alleen moet je dan kijken of het gaat qua breedte. H&M, Zara, Van Haren, Scapino, Primark en C&A hebben vaak best leuke dingen voor onder dit soort jurkjes en soms heb je mazzel en valt het smal. Zou inderdaad voor roze of witte sandaaltjes of ballerina's/bandschoentjes kijken.