volgende week dinsdag gaat mijn jongste gewoon naar t kdv maar Mn zoon is vrij. Nu ben ik hoogzwanger maar wil ik toch graag wat alleen met hem doen. Efteling is lichamelijk echt niet haalbaar, zwemmen een beetje standaard en duurt niet de hele dag. Iemand tips? Regio gelderland/overijssel
Idd, Aviodrome is voor jongens van zijn leeftijd geweldig mooi natuurlijk. Of misschien een dagje Apenheul? Vlakbij Apeldoorn heb je ook nog kasteel Cannenburgh, in Vaassen. Plopsa indoor in Coevorden.
burgers zoo ouwehans dierenpark afrikamuseum openluchtmuseum watermuseum naar de bioscoop en ergens lekker lunchen/high tea
Je hebt in Hengelo en Enschede leuke museas. Hengelo(Overijssel): Twents techniek museum. Enschede: Twentse Welle, niet heel groot maar je kan daarna knutselen (robotje maken, knijpbeest etc) Mineralen/stenen in Borculo, zijn we nog niet geweest dus kan er niet veel over zeggen. Ik zou zoeken op musea en dan de gewenste regio. Daarna lekker een broodje eten.
Aviodrome idd. Of dinoland in Zwolle. Mineralenmuseum in Borculo is leuk idd. Militair museum in Soesterberg. Combineren met een gezellige lunch.