Ik denk dat mijn dochter deze bijwerking ook gaat gebruiken om onder het tafeldekken uit te komen. Dinsdag krijgt ze de eerste, ik ben benieuwd.
Dochter heeft vrijdagavond haar eerste prik gehad en heeft echt helemaal nergens last van gehad. Ja, ze had op diverse plekken spierpijn vanwege een activiteit op school behalve in haar linkerarm waarin ze de prik had gehad
Dat was hier helemaal niet, dat ze eerst langs de arts moest. Er werden wel wat vragen aan mijn dochter gesteld maar niet echt diepgaand.
Ik heb inmiddels begrepen dat zoon vandaag een hele goede dag had, dus ik denk ook weinig klachten bij hem. Wel een opluchting, want het gaat de laatste tijd niet zo lekker met hem, dus ik was even bezorgd voor wat voor effect de eventuele bijwerkingen zouden hebben.
Ja, heeft hij met regelmaat. Op het moment dat ik hem roep begint zijn been ineens vreselijk pijn te doen.
Het was ook geen uitgebreid onderzoek, maar wel een paar vragen door de arts. Vooral of hij wist wat de bedoeling was en zo.
dochter vond de prik pijnlijk en heeft 2 dagen gemopperd dat haar arm pijn deed. Verder geen klachten.
Straks kun je in Amerika ook je kind jonger dan 12 jaar laten vaccineren. Het is wachten tot dat hier ook bedacht wordt dat die groep ook wel een vaccin kan gebruiken. Doen jullie dat dan ook bij bijv je kind van 8?
No way! Ik laat mezelf en mijn kinderen niet vaccineren. En de nieuwsberichten van de afgelopen dagen (dat de vaccins toch minder goed beschermen dan gedacht) maken dat ik nog zekerder van mijn zaak ben. Zelf Corona gehad, (nou ja groot woord, want ik had 2 dagen geen geur en smaak en dat was het ook) en ga dus geen risico nemen met een vaccin waarvan nog onbekend is wat dat op lange termijn kan doen. Natuurlijke antistoffen opbouwen lijkt me een stuk beter. Ieder z’n eigen keuze, maar ik doe het absoluut niet. Laat staan mijn kinderen.
Ik weet het niet. Ik geloof in vaccinaties en ik zie het algemene belang, maar hoe jonger, hoe kleiner de risico's, ook volgens mij qua overdracht. Dus ik vraag me het nut dan af. Dus dan weet ik niet zeker of de balans tussen voor- en nadelen hetzelfde uitkomt. Daarnaast blijf ik vinden dat de vaccins verspreid zouden moeten worden door de wereld, er zijn mensen met veel grotere risico's en ik heb er moeite mee om zo de risico's op andere plaatsen te laten bestaan.
Zoon van 16 heeft zijn eerste prik inmiddels gehaald. Hij wilde zelf graag en wij vonden dat goed. Maar zoon van 13 krijgt hem (voorlopig) nog niet. Hij heeft corona gehad. Tenminste, hij heeft een positieve test gehad, dat was het enige bij hem. Geen klachten, maar hopelijk wel antistoffen. Zijn broertjes van 5 en 9 krijgen hem zeker niet! Ook zij hebben trouwens, zonder klachten, corona gehad. Van de jongste weten we ook dat hij antistoffen heeft.
Nog altijd meer dan hier dus. Maar goed, ze had de vragen prima kunnen beantwoorden. Ze is tenslotte geen kleuter zoals jouw zoon ook aangaf.