Kind vanaf 7.00 in de tuin laten spelen?

Discussion in 'De lounge' started by Cullen, Aug 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

May 25, 2011
    1,534
    0
    36
    Friesland
    Als iemand met (nog) geen kind, dank ik je hiervoor:D, en als dank zal ik 's-avonds als jouw kind slaapt ook geen herrie maken:p
    Overigens heb ik er geen moeite mee als hij wel had buiten gespeeld hoor op dat tijdstip:)

2. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    jeeeeetje wat een gezelligheid hiero!
    Beetje last van de warmte dames??

Komt mijn visie (en ja ik heb 1 kind om op te voeden):
    07:00 sochtends naar buiten, Absoluut niet!
    08:00, ja maar rustig doen, niet gillen en krijssen. Dan meteen weer naar binnen.
    09:00 Mag hij lekker zn gang gaan buiten.
    Gelukkig delen de meeste buren deze mening.

En ach, waar maken we ons druk om. De vakantie is weer voorbij. kwart over 7 gaat het wekkertje en een uurtje later zitten we allemaal op de fiets naar school...niemand die ergens last van heeft.

3. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    ik woon in een flat, maar heb ook buren die allemaal erg vroeg wakker zijn, na zn broodje mag hij op balkon ff spelen..maar zodra er wordt gegild of huilen gaan we naar binnen...hij luistert daar dan ook altijd goed naar..

wel zielig voor dat meisje hoezo zit ze te huilen

4. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    wou eerst niet reageren maar waar Slaat dit Nou weer op? :( Je vraagt of kippie nog iets toe te voegen heeft moet je dat ook dez niet aan jezelf vragen?

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    uhm waar heb jij het in hemelsnaam over en aanvallen mijn hemel hahaha moet ik nou bang worden ofzo

en wat gaat niet over mij tjonge probeer eens meer als 1 zin te typen als dat je lukt tenminste hoor ;););)

echt waardeloos sommige reacties dan heb ik liever een felle reactie van kippie of tulip fel maar daar kan ik mee omgaan en dat mag ik zelfs aan die mensen, (ook al zijn mijn reacties hard en fel terug toch waardeer ik hun reacties ten alle tijden wel) ;)

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

Acg dan maar een zijkers maar als hier om 7 uur kinderen buiten spelen met de grootste herrie roep ik 1 keer de 2de keer komt de politie vanzelf

7. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

mensen persoonlijk aanvallen doe ik niet dus vergelijk mij niet met jou aub.

ja ik heb een mening en ja die kan fel reageren maar ik zal nooit iemand persoonlijk aanvallen.

8. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hahaha politie bellen voor spelende kinderen hahah omg het moet echt niet gekker worden in dit topic :D:D:D:D

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    oo nee noemde jij mij niet verschrikkelijk persoon volgens mij is dat een persoonlijke aanval en die bal heb je terug gekregen (en nog kan ik waarderen hoe je bent en hoe je reageerd los daarvan) maar niet te hard roepen dat jij mensen niet persoonlijk aanvalt want dat is wel zo;)

10. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Wij wonen in een appartement zonder tuin maar wel een balkon het is binnen niet te harden dus zitten we heerlijk op balkon en dat al vanaf 6 uur.....nog nooit klachten gehad maar we zitten niet te zingen of te gillen....weet je als het zo warm is vind ik het wel kunnen hoor maar dat moet niet elke dag gebeuren dat er veel herrie is in de vroege ochtend vanaf een uurtje of 9 vind ik het wel goed ;)

11. NoLu

NoLu Niet meer actief

Jezus! kan dit ook wat rustiger? Wie ben jij om Kippiekip zo de grond in te boren? Stom wicht!

12. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    kan hier alleen maar om lachen en jij bent hoe oud 13 :D:D:D heeft kippie nu soms haar weightwachers groep hierheen gestuurd hahaha mijn hemel kansloos figuur denk dat kippie haar eigen battles wel kan uitzoeken hoor ;)

13. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Lijkt me mooi geweest zo!
    On-topic blijven blijkt weer eens moeilijk te zijn, tijd voor een slotje.

Share This Page