Als zoonlief om 7:00 al wakker is komt hij in bed met een fles melk. Daarna een DVD'tje beneden met zijn speelgoed voorhanden. Vanaf een uur of 9-10 in de tuin (maar altijd onder toezicht want we hebben een gróte tuin)... Ik snap die mensen die hun kids maar de tuin in schoppen dus écht niet...)
Ik vind 7.00 uur echt een achterlijke tijd om buiten te spelen, whaha ik vind het veel te vroeg om wakker te zijn. Meisje ligt hier tot zeker 8 uur in,bed en dan nog bij,ons. Ik vind 9.00 uur echt het vroegst.
Ik vind 7 uur wel erg vroeg. Die van mij zijn dan nog lang niet wakker, gelukkig, want mama houdt ook niet van 7 uur Ik zou er wat van zeggen hoor. Ennuh.... je kindje van 3 maanden 'went' niet ergens aan hoor
7 uur is inderdaad wel heel erg vroeg zeg, zou dat ook niet op prijs stellen als ik jou was. Daarentegen lag ik mij gisteravond in bed op te winden over een stel kinderen dat om 23 uur nog aan het voetballen was buiten met het nodige gegil. Waren alleen kinderen jonger dan 12 jaar, die hoeven om dat tijdstip toch niet meer buiten te spelen lijkt me. Of is dat heel ouderwets gedacht van me?
7 uur vind ik erg vroeg. Snap dat de kindjes buiten willen spelen maar ik vind wel dat er rekening gehouden moet worden met buren die in het weekend graag wat langer slapen Hier mogen ze vanaf 9 uur naar buiten , in ons vorige huis vanaf 10 uur maar dat was ook omdat onze bovenbuurman in de horeca werkt en dus laat thuis was dus die sliep wat langer. Ik vond het niet erg om daar rekening mee te houden. 7 uur zal hier ook niet snel voorkomen om buiten te spelen wij slapen wel tot half 8 / 8 uur ongeveer voordat we dan aangekleed en wel zijn is het wel een uurtej verder
Pff 7 uur, dan zijn wij in het weekend niet eens uit bed! Nee vind ik veels te vroeg om de kinderen buiten al lawaai te laten maken! Hier pas rond een uur of half 10 hoor! Dan duurt de dag nog lang zat om lekker buiten te spelen.
Sorry ik vind 7 uur echt aso! Uur of 9 vind ik normaal. Nu doen onze buren de kids ook vroeg naar buiten en janken en krijsen ook de hele buurt bij elkaar! Heel irritant in de vakantie. Je kunt wel rekening houden met de buren vind ik!
tja, ik lees veel mensen die het 'achterlijk' vinden... hier dus kinderen die vandaag om half 8/ 8 uur buiten waren. Maar ik vind dat dus geen probleem. Het is binnen op het moment érg warm, om het een beetje koeler te krijgen, moet de achterdeur open. Verder zijn ze om 6.30 uur wakker. Even eten, eventueel nog bij papa en mama even in bed - hoewel ze daar weinig rust voor hebben- maar dan is het écht klaar. Dus tegen een uur of 8 mogen ze best naar buiten. Het is zomer hoor. En net wat iemand al zegt: Het lijkt met dit weer wél normaal te zijn dat mensen in de achtertuin tot laat buiten blijven zitten (bbq'en en zo een gezellig avondje) en dat maakt zeker niet minder geluid dan mijn kinderen. Dat wordt wel geaccepteerd: Je gaat met dit weer tenslotte niet in je warme huis zitten met een groepje. Maar kinderen moet je wél binnen houden? Kijk wat ts zegt: gillen en brullen, néé , dat vind ik ook niet kunnen, maar niets gezonder dat buiten spelen hoor, en als dat op een normale manier kan, niets mis mee toch?
Een keertje tot 23 uur buiten spelen vind ik in de vakantie niet eens zo gek, als je maar geen overlast bezorgt. Ik vind 7 uur 's ochtends echt te vroeg. Wij zijn vaak rond 7 uur wel beneden en als ze zachtjes doen mogen ze om 8 uur wel naar buiten, maar zodra ze teveel lawaai maken moeten ze naar binnen. Om 9 uur vind ik het wel kunnen. Als mensen er last van hebben heb ik liever wel dat ze dat zeggen, hoe moet ik anders weten dat ze er last van hebben? Als ik het niet weet kan ik er ook niets aan doen.
Ik moet zeggen dat praktisch alle kinderen hier in de straat nog buiten spelen rond 23.00 uur haha, maar woon dan ook wel in een aparte buurt. Mijn kinderen zijn er ook wel aan gewend qua herrie.
7 uur vind ik ook wel erg vroeg hoor en al helemaal niet nodig. Hier worden de kids om 7 uur wakker en dan is het rustig wakker worden, ontbijten, wassen en aankleden en dan rond 9 uur/half 10 naar buiten ( als ze willen ) Ook proberen we ze wel op de normale tijd op bed te hebben 's avonds, één omdat ze dan ook echt gewoon moe zijn en twee om een beetje in het ritme van school te blijven. Natuurlijk wordt het hier en daar weleens wat later, maar om ze nou tot 23.00 uur buiten te laten lopen, nee in mijn ogen ook totaal onnodig.
nee hier niet... vanaf 9 uur naar buiten toe. mijn achterburen liggen lang op bed en vind 9 uur een redelijke tijd. 7 uur? veel te vroeg! heb zelf ook een buurmeisje die 7 uur buiten is! ik vind het een ergernis! ze loert hier maar naar binnen dus hou het rolgordijn dicht nu... ze schreeuwt en gilt de boel bijelkaar (doet ze altijd trouwens) vorig jaar heb ik haar wel eens weg gestuurd om half 8 's ochtends! nee vind dit niet kunnen, ook nu niet het zo warm is. mijn zoon moet rekening met de buren houden, schreeuwen en gillen mag zowiezo niet van mij hier worden we ook 7 uur wakker en staan rustig op, broodje eten en even wakker worden... meestal ligt mijn zoon nog even bij mij in bed 's ochtends, ook heel gezellig
nee niet ouderwets! vind ik ook hoor! nergens voor nodig 23 uur nog buiten... ik merk het ook nu hoor. volgende dag jankende kinderen en dan worden de ouders boos... tsja dan denk ik eigen schuld! ik vind het heerlijk de avonden voor mezelf te hebben klint misch dom, maar mijn zoon op bed en dan even de avond voor mezelf? heerlijk! mijn zoon ligt half 8 en is dan ook uitgeteld haha vooral met dit warme weer!
Tussen half 9 en 9 uur wil mijn zoontje naar buiten. Hij speelt in de tuin (gil-loos overigens) of we wandelen naar de speeltuin verderop. Hier ook vaak herrie tot laat. Tja had ik maar door moeten sparen voor een huisje zonder buren
Pfff, vééls te vroeg voor ons. Maar ik heb dan ook mazzel dat mijn kids (baby en kleuter) in het weekend tot 9 uur slapen.
Als L een vroege vogel blijkt te zijn zometeen dan mag hij van mij naar buiten wanneer hij wil. Van mij part gaat hij om 6 uur de tuin in. Zolang mijn buren er maar geen last van hebben.
Ze mogen van mij rond 9u naar buiten. Eerder vind ik wat asociaal tov de buren. Ook al gillen ze niet, het geluid is wel echt goed te horen als t stil is.
Mijn kids kunnen ook tijdens het spelen wat herrie maken Dus is het pas na half 9 naar buiten (dan zijn de buurkindjes ook wakker, en op school doordeweeks). Tot die tijd kunnen ze zich prima binnen vermaken.