Zo zette een kleuter juf ooit mijn zusje in de kast, omdat ze niet goed had opgelet hoe ze een vis moest maken...Ik de dappere dodo schijn haar toen uit de kast gehaald te hebben...lol... Die juf is toen op staande voet ontslagen... Mening; Niet pedagogisch verantwoord om met kids om te gaan... al heb je een niet tot bedaren te brengen kind aan de haak; je zult toch creatief moeten zijn en het kind afleiden en volgens mij doe je dat totaal niet door het beperken van de persoonlijke bewegingsvrijheid maar op een andere manier...het lijkt me dat deze kleuterjuf dan ook geen overwicht heeft op een dergelijk kind.. maargoed, da's mijn mening.. Groet Hilde
Excuses? Ontslaan, nooit meer met kinderen laten werken. @ =D> =D> =D> ik vindt het niet kunnen nee. maar sommige kinderen wil je wel vastbinden. @Nou Joyce, zo'n juf heeft gewoon met dr poten van je kind af te blijven, of hij het nu verdient ja of te nee! En willen en doen zijn twee heel verschillende dingen Je kan ook wel eens denken van, zo die zou ik eens achter het behang willen plakken (maar je denkt het alleen maar, je doet het niet) jessica
Mening; Niet pedagogisch verantwoord om met kids om te gaan... al heb je een niet tot bedaren te brengen kind aan de haak; je zult toch creatief moeten zijn en het kind afleiden en volgens mij doe je dat totaal niet door het beperken van de persoonlijke bewegingsvrijheid maar op een andere manier...het lijkt me dat deze kleuterjuf dan ook geen overwicht heeft op een dergelijk kind.. maargoed, da's mijn mening.. Groet Hilde @juist =D> =D> gewoon een teken dat ze het niet aan kan, en dan nog wel een kleuter jessica
Met excusses was ze er bij mij niet vanaf gekomen ... dit is gewoon te gek voor woorden. Hoe haal je het in je hoofd.
as je niet met kinderen om kan gaan die wat drukker zijn dan de andere wat doe je dan in godsnaam voor de klas.
toen ik in groep 3 zat hadden ze dat ook met een klasgenootje van mij gedaan. Zij wiebelde contiu met haar benen en de juffrouw vond dat irrtant. Toen bond ze de benen van mijn klasgenootje maar aan de stoel vast zodat ze die niet meer kon bewegen Kind is direct door haar moeder van school gehaald, logsich!
Wow dat dit zelfs bij mij in de buurt gebeurt... Meestal denk ik: Wat erg, maar gebeurd hier toch niet, nu is het wel erg dichtbij. Dat mens moet ontslagen worden en nooit meer aangenomen mogen worden ergens! Bah wat een naar mens! Dit vind ik trouwens bij allee docenten die dat doen hoor, niet alleen omdat het in Zwolle is.