grrr ruzie!

Discussie in 'De lounge' gestart door jolien, 20 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    hallo,

ik moet ff mijn frustratie kwijt!Gister kwam ik uit me werk,en ik was behoorlijk chagerijnig.Had het zelf heel goed door,dus ben na het eten ff een heel stuk met onze hond gaan lopen!heb er echt een best tempo ingezet,en ik kwam thuis en ik voelde me weer beter!

Ben lekker wezen douchen,en daarna moesten we naar me schoonzus.we moesten een datum prikken voor een feestje binnenkort,en aangezien ik nu door het ontslag nemen van mijn collega(per direct :( ) veel moet werken,baalde ik dat alles weer van mij af hing!we hebben gewoon een datum geprikt,en heb gezegd dat ik rustig zou overleggen met mijn baas zodat ik dan vrij zou zijn!

zitten we in de auto terug,en ik ff gal spugen dat ik zoveel moet werken,en dat ik baal dat iedereen zo afhankelijk van mij is nu,zegt mijn vriend ineens:als je niet kunt,dan ga je maar lekker werken!nou moet je weten dat ik normaal echt kan ontploffen om kleine dingen,maar vond het heel knap van mezelf dat ik zo rustig bleef! ;)

Ben ik rustig aan het uitleggen dat ik die opmerking niet leuk vind enzo,zegt ie ineens hou maar op,je bent gewoon chaggie!en als je praat krijg je zo'n toon,en ik luister niet meer!pfff

later thuis wil hij ineens praten,en praat ik ook gewoon met hem,en ineens begint ie weer over mijn toon!Doe echt super me best om niet te schreeuwen(jaja kost bij mij echt moeite omdat ik jaren dat gedaan heb)en krijg je gezeik over de toon die hij hoort!

heb hem vandaag maar als eerste een sms gedaan,en nu wil hij niet sms en!Ok kan ik in komen,dus heb hem gebeld.we praten vanavond wel zegt ie(ik werk twaalf uur vandaag,en vanavond ben ik helemaal kapot)dus ik zeg nee,of over de telefoon nu,of niet!Ben vanavond kapot!Nou,dat was mijn probleem!

Morgen vroeg moet ik werken,en morgenmiddag hebben we feest van zijn kant!Denk dat als ie idd niet alles met me uitpraat dat ik morgenmiddag lekker een middag in de zon ga liggen pfffff ben echt frustie nu

en baal er mega van,dat ik altijd degene moet zijn die weer moet sms en,bellen enzo!Altijd ligt het aan mij volgens hem!

Nou,hij zoekt het maar lekker uit vandaag,ben lekker druk op me werk,en vanavond ga ik lekker op tijd naar bed,en morgenvroeg werken,en daarna ga ik lekker me eigen gang!Laat hem maar lekker alleen een feestje gaan vieren,IK heb er geen zin in zo! :evil:

2. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    En lucht het op om het even kwijt te zijn?

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Gelukkig zijn er ruzies om het weer goed te kunnen maken :p

4. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    haha ja best wel!gelukkig kan ik best een stijfkop zijn,dus dat ga ik nu eens uit testen bij me ventje

5. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    stuurde hem net een sms met de vraag hoelang we dit vol gaan houden.Krijg ik terug:dat zien we wel als het weer goed is,dan weet je hoelang het geduurd heeft!

pff mannen!

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    whahaha....zijn antwoord vind ik wel geinig... :D
    nou hoop dat jullie het snel weer uitgepraat hebben dan

7. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ja,moest ook stiekum wel ff lachen!

af en toe is het echt een eikeltje

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik zou gewoon lekker je eigen gang gaan hoor. Mijn vriend kan er ook wat van om altijd maar de schuld op mij te schuiven.
    ik negeer hem dan volledig en dan moet het maar is van zijn kant komen, en toegeven dat het zijn schuld is. Dat werkt vaak wel hoor.
    suc6!

9. jovalene

jovalene Actief lid

17 apr 2007
    243
    0
    0
    lekker even laten gaan
    hij komt er vanzelf achter

dat smsje was wel erg leuk hahhaha

10. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    ach ja mannen he.. ik ken het helemaal hihi..
    Mijn vriend kan ook zo zijn.. Lekker laten gaan..

Liefs Kiss

11. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ja,maar dat kan ik niet!Ik kan hem niet de hele tijd negeren zeg maar!Zijn nu druk aan het sms en dus ik zie wel

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Herkenbaar :) Gelukkig zijn we geen van beiden koppig en zijn zulke dingetjes snel opgelost :)

13. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    helaas,wij zijn beiden heeeeeeeeel koppig!zit bij ons alle twee in de familie haha! ;)

14. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Wat hebben die mannen vandaag! :evil:

Hij doet ook al heel raar de hele dag ,maar hij moest werken en ik wilde niet dat hij met een bad humeur weg ging,dus ik hoorde het maar aan,en vond het heel knap van mezelf dat ik niet boos ben geworden.

Ik weet dat als hij vanavond thuis komt,zich dan heel schuldig voelt.
    En ik niet,heerlijk gevoel.

Ally ;)

Doe het rustig,Jolien.
    IK ben ook zo iemand,kan geen NEE zeggen ,en dan draai ik ook voor alles op.Maar probeer het een beetje bij beetje te doen,en vandaag al gelukt,vandaag belde iemand of ik effe wilde komen helpen ,maar nee gezegd,want anders zou mijn priveleven er weer onder lijden,en het voelt goed. :) :) :) :) :) :) :)

Deel Deze Pagina