Kind vergeten op kinderdagverblijf

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door MYV, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    :$ jeetje!!!! ik zou hels zijn.... had direct alle leidsters op laten draven:(
    hanteren ze daar geen ophaal lijsten dan? als ik mijn dochter ophaal strepen ze haar naam door op de lijst. en een van de leidsters vertelde me toevallig laatst dat ze altijd voor ze weg gaat 2 keer de slaapkamertjes controleren, dus de afsluitende leidster van groep 1 doet de kametjes van groep 1 en 2 en de leidster van groep 2 doet ook de kamertjes van groep 1 en 2...
    hoe was de reactie van de mensen van de BSO daar dan?
    zou echt vet in paniek raken.....:(

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Waaattttt?????

Ik zou echt bloedlink worden!!
    Dikke dikke dikke klacht indienen. Inderdaad ook bij het GGD melden want dit is niet laks, dit is ronduit onverantwoord slecht en kinderdagverblijf onwaardig!

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Jeetje...wat nou als er brand uit was gebroken?!
    dan had de BSO gezegt dat daar niemand meer was, want de leidsters waren al naar huis van het kinderdagverblijf.
    Verschrikkelijk idee!!
    Klacht indienen en ander kinderdagverblijf zoeken..

4. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    wahahaha
    wat een paniek zal er in jou kop omgegaan zijn!
    wat goed van jou dat je aan het bedje dacht!

heb je al contact met ze gehad over hoe dit heeft kunnen gebeuren?
    zou mijn kind echt niet meer gerust daar achter laten

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Jeetje, hier krijg ik nou kippenvel van.. Ik had mijn kindje er niet meer heen gebracht en ik had echt een klacht in gediend!

6. tulip

tulip Niet meer actief

pff, das heftig. Ik neem aan dat je meteen contact op hebt genomen met de leidster en/of leidinggevende???

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wauw.. wat erg..
    Hoe reageerde ze op het kinderdagverblijf?

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mag niet kunnen.. Wij checken altijd dubbel of er geen kindjes meer zijn. Op de afstreeplijst idd én altijd in de slaapkamertjes (en de rest). Ik zou mn kind daar niet meer heen brengen, dit mag gewoon niet gebeuren.

9. Bri

Bri Niet meer actief

Eérst de leidster zelf spreken, dan de leiding.
    Ik zou m'n kind pas weer met een gerust hart achterlaten als ze mij hebben uitgelegd hoe dit in godsnaam heeft kunnen gebeuren, en hoe ze dit in de toekomst gaan voorkomen.

Fouten maken is menselijk, daarom moeten er speciale procedures zijn om dit soort fouten te voorkomen. Afstreeplijst (bij ons wordt genoteerd wie het kind heeft opgehaald en hoe laat) én een laatste ronde door alle slaapkamers lijkt me wel minimaal.

10. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

dit is te erg voor woorden, ik was op oorlogspad gegaan.
    zo zou er inderdaad brand zijn uitgebroken of jij perongeluk iets later zijn en de boel dicht zijn.
    ik had echt stendes gemaakt! en contact gezocht met de ggd.

11. Drophy

Drophy Actief lid

23 feb 2009
    335
    0
    0
    Nederland!!
    :$ :$ :$

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw wat erg zeg!!!

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik sta echt versteld dat dit kan gebeuren. Wat zul je vreselijk geschrokken zijn! En daarna boos! Ik zou in ieder geval des duivels zijn. Ik ben benieuwd hoe dit verder verloopt. Mijn tip: ik zou eisen dat er excuses wordt aangeboden in een brief die naar allle ouders gaat. Nu was het toevallig jouw kind, maar het had ook een ander kind kunnen zijn. Ik vind dat andere ouders ook mogen weten hoe "oplettend" :$ er met hun kind wordt omgegaan.
    Bovendien voorkom je ermee dat dit soort dingen vaker voorkomen maar in de doofpot terecht komen.

14. Pluutje

Pluutje Fanatiek lid

3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pardon?! :$

Hebben ze geen afsluitprotocol? Ik zou heel benieuwd zijn naar de uitleg van het kinderdagverblijf hoe dit heeft kunnen gebeuren en wat ze er aan gaan doen zou dat dit nooit meer kan gebeuren.
    Ik zou mijn kindjes daar dus niet meer graag achter laten.

15. luusje06

luusje06 Actief lid

9 dec 2009
    227
    0
    0
    leidster kinderopvang
    hellevoetsluis
    dit is echt te erg voor woorden.
    ik heb wel eens meegemaakt dat een ouder een kind vergeet door miscomunicatie dat vindt ik al erg maar dat je als leidster een kind vergeet dat is onvergefelijk ( ik hoop dat ik het goed heb geschreven:p).
    het zet me wel weer gelijk aan het denken.
    succes ermee

16. Samama

Samama Niet meer actief

Verschrikkelijk!
    Ik heb dit laatst ook meegemaakt op het kinderdagverblijf; mijn dochter waren ze kwijt. Overal gezocht, nergens te vinden en de leider stond als een uilskuiken stom te kijken.. Na dikke 20 minuten heeft mijn man haar gevonden... ik was echt woest op de leider. Hij kwam met een slappe sorry. Ik heb gezegd dat ik dat absoluut niet pikte en tegen hem gezegd; ik zorg dat jij hier volgende week niet meer werkt.

Heb het aan de manager vertelt en inderdaad; de week daarop werkte hij er niet meer..
    Ik vind dat als je op een kinderdagverblijf werkt een enorme verantwoordelijkheid hebt en dat je je ook daarnaar moet gedragen, kan je dat niet dan hoor je daar niet te werken. Als iemand haar mee had genomen was ze echt weg geweest, brrr moet er niet aan denken.

Tja, dan maar harde maatregelen (en lullig voor hem) maar dit mocht echt nooit meer gebeuren.

17. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    :$:$ jeetje zeg!!! sta echt versteld!!! waar was je dochter al die tijd?

18. misa

misa Niet meer actief

#38 misa, 11 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2011
    Jeetje dat is schrikken...! Dat kan natuurlijk niet!
    Maar was er niemand meer dan? Dan zou het gebouw toch al dicht zijn? Of sluit de BSO dan af?
    Al gesproken met de leidsters?

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    WHAATT!!! mijn god zeg...
    wij hebben op ons kinderdagverblijf een daglijst indd en daar staat precies op hoe of wat en wie er opgehaald is ( zelfs met tijd enz )
    echt belachelijk dit!! ..
    zou meteen een leidinggevende willen spreken !

20. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Omg!!! Nu weet ik het zeker!! mijn Meissie gaat dus NIET naar een kinderdagverblijf!

Deel Deze Pagina