wat ik niet snap he waarom mogen die dan al doorgaan voor zes uur, ik werk wel in rusthuis maar mijn baas zegt er is altijd werk. stel er zijn geen kindjes meer dan kunnen ze toch bv opruimen, speelgoed ontsmetten...... ik mag heus niet voor mijn uur anar huis hoor
Meen je dit nou serieus??!!! Echt, m'n mond valt open hier! Ik zou echt een hele dikke klacht neergooien bij de directie en die leidsters echt flink de wind van voren geven! Sorry hoor, maar ik vind dit ronduit belachelijk! En hoe lang heeft ze daar alleen gelegen? Hoe laat zijn ze naar huis gegaan?
jeetje wat zal jij geschrokken zijn!!!!!!! gadverdarie wat een eng idee! ik zou echt een vette klacht indienen en het zeker melden bij het managment.. Hebben ze nog een reactie gegeven?
Nou ja zeg... Dat kan gewoon echt niet. Ik zou mijn kindje meteen van het kdv afhalen en flinke klacht indienen.
Waar mensen werken worden fouten gemaakt.....MAAR dit mag ECHT NIET! Hier is nalatig gehandeld: kinderen moeten afgestreept worden als ze naar huis gaan, tijdens het slapen wordt op ons KDV elke 10 minuten de slaapkamer gecontroleerd en afgevinkt, en voor het naar huis gaan moeten alle ruimtes gecheckt worden. Dus hier zijn heel veel fouten gemaakt! Melding bij GGD maken en bij directie, en ik kan me voorstellen dat de verantwoordelijke leidster wegens nalatig handelen geschorst wordt. Dit is echt onvergevelijk, zonder twijfel!
Wat erg zeg, schrik je je helemaal kapot zeg. Ik ben het met bovenstaande eens, ik had dit echt hoger opgepakt. Je hebt vast wel een soort organisatie ofzo die boven het kdv staat. Jemig je had niet moeten denken wat er nog meer had kunnen gebeuren.
Jaaaa hoor! Niet te geloven, zeg! Ik kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent! Ik zou er zeker een melding van maken!
Tjonge wat zal jij geschrokken zijn. Ik schrik me ook helemaal een hoedje bij het lezen van je verhaal. Ben heel benieuwd hoe dit allemaal afloopt. Laat je het ons nog even weten ? Ik ben nu helemaal blij dat ik niet hele lange dagen werk en dat ik Stijn altijd om een spitsuur kan halen als het lekker druk is.
BELACHELIJK! Direct wegwezen daar... of een heeeeeel goed gesprek (maar dan ook wel een heeeeel goed gesprek).. Te idioot voor woorden dit.
Werkelijk.... kan het bijna niet geloven!! Ik zou inderdaad eens een heel goed gesprek hebben. Ik weet niet of ik haar daar nog met een fijn gevoel achterlaat!
Plaatsvervangend woest, ben ik. Wel stuk onvermogen heeft jouw kind zo achtergelaten? Ik ben echt méér dan benieuwd naar wat hun excuus was. Laat je nog even weten hoe he tis afgelopen?
:x wat ERG! Ik zou echt een dikke vette klacht indienen, en misschien zelfs een ander kdv zoeken. echt ZO onverantwoord! Bah vind her echt schandalig. Zou ook echt willen weten welke medewerker er verantwoordelijk voor was. Laat je ff weten hoe het is afgelopen allemaal?
Nee! Dat is niet normaal en ik zou het het ZEKER niet bij laten zitten. Wat een incompetentie, dat KAN toch niet? Ik ben echt geshockeerd!
Wat veel reacties! Ik snap het wel, het is ook echt heel heftig. Ik ben me echt rot geschrokken en was/ben er ook echt verdrietig van. Oke, dit is het vervolg, ik weet nog steeds niet goed wat ik moet doen. Probeer het nog steeds maar een beetje te laten bezinken. Ik was inderdaad in eerste instantie wit heet van woede en heb staan tieren tegen de meiden van de bso (de eerste frustratie die er uit moest) Gelukkig lag mijn meisje te slapen en werd ze pas wakker toen ik bij de deur stond, dus zij heeft er niet veel van meegekregen. Ze lag zelfs te lachen toen ik het hekje voor het bedje probeerde open te maken (klotehekje ging in mijn paniek ook nog eens niet open). Goed, die meiden van de bso konden er uiteindelijk ook niks aan doen want ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen afdeling maar ze vonden het net zo erg als ik en een heeft dus blijkbaar de vestigingsmanager gebeld en het hele verhaal verteld want die belde al voor ik thuis was (dat is op zich wel netjes). Ik heb haar gisterenavond ong. half uur aan de telefoon gehad om hele verhaal te vertellen vanmorgen nog een keer een half uur (nadat ze met de betrokken medewerkster had gesproken). Er waren wat ouders langer blijven hangen om verhaal te doen en een ouder was ook de eerste dag dus die had wat meer vragen en een andere leidster had blijkbaar eerder mijn dochter op bed gelegd en geen overdracht gedaan. Ze hebben daar inderdaad ook een daglijst waar alle kinderen die opgehaald worden op worden afgestreept maar daar is dus helemaal niet op gekeken. De betrokken medewerkster heeft wel gecontrolleerd of de ramen en de deuren dicht waren maar niet meer in de slaapkamers gekeken toen ze weg ging. Inmiddels heb ik haar zelf ook al aan de telefoon gesproken maar ik heb er allemaal niet zo veel aan. Zij blijven sorry zeggen, ik blijf zeggen hoe slecht ik het vind maar wat koop ik er voor dat zij de hele nacht heeft wakker gelegen? Ik heb steeds het beeld voor mijn ogen dat mijn kind daar helemaal alleen ligt. Pfff, ik weet niet wat ik moet doen. Moet ik nu een klacht indienen bij de GGD (wat hier wordt geadviseerd), wat zou er met zo'n klacht gedaan worden? Ik ben ook wel een beetje bang dat er dan zoveel wrijving ontstaat. Als ik dat ga doen moet ik haar daar zowiezo weghalen anders ontstaan er een beetje scheve verhoudingen en ik wil absoluut niet dat mijn dochter daar ook maar enigszins de dupe van zou kunnen worden. Ik heb nu idd een heel dubbel gevoel om haar volgende week daar weer te brengen, ik denk dat ik zowiezo maar een gesprek ga aanvragen en haar volgende week maar even een weekje nog thuis houd ofzo. Je kan er als moeder toch niet bij he? Dat ze gewoon je kind vergeten!! Oja, het was inderdaad een invaller!!