Ik ben mijn zoontje weleens bij mijn moeder vergeten op te halen. Ik kwam thuis liep mijn tuin in en dacht ineens oohhh shit die kleine is nog bij mijn moeder. Dus hup de auto in en hem opgehaald. Als ik niks had gezegd had het niemand opgevallen hahahah want dan was ik gewoon iets later uit mijn werk
Hier zal het niet snel gebeuren bij mij denk constant aan ze iedere dag zo laat is is uit enz.. Ben altijd 10 min eerder daar haha Maar vriendlief is wel en keer de oudste gaan ophalen (vast route) en daarna normaal gesproken de jongste en terug naar huis. Maar op weg naar opvang van de jongste kom je weer langs de berg omhoog in onze straat uit. Hij heeft een keer de oudste opgehaald en is in automatisme de berg op gereden en toen zei mijn oudste zoontje: papa je vergeet nathan op te halen! Haha sindsdien zegt hij altijd zodra wij bij die berg komen: niet vergeten nathan op te halen hè
Kind niet, maar onze hond ging altijd naar de hondencrèche toen ik werkte. Op een dag reed ik van mijn werk terug en was er een wegomleiding, waardoor ik niet automatisch daarlangs reed. Toen ik een andere weg nam, ben ik op de automatische piloot naar huis gereden. Thuis bedacht ik me pas dat ik onze hond was vergeten op te halen, dus ben ik gelijk terug gegaan.
hier zitten ze aant einde altijd in een kring en moeten de kindjes blijven zitten tot papa/mama er is. Eerder mogen ze niet opstaan van hun stoeltje. staat 1 juf bij de deur om in de gaten te houden wie er binnen komen en weg gaan. en of er niet zomaar een kind t speelplein op gaat. of dat er een vreemde binnen komt wandelen. hier moet je ook altijd doorgeven als je kind door iemand anders word opgehaald en dan willen ze weten hoe ze die gene kunnen herkennen zodat je kind met de goeie persoon mee gaat. bij twijfel bellen ze de ouders voor bevestiging of het idd die opa/oma/wie dan ook is. onwijs goed geregeld hier gelukkig! ik ben overigens nooit mijn kind vergeten op te halen, ben altijd te vroeg
Ik ben onze zoon nog nooit vergeten op te halen. Terwijl op zijn zachtst gezegd niet de meest gestructureerde persoon ben. Ik ben ook enorm vergeetachtig en op tijd komen vind ik lastig. Maar als het om mijn zoon gaat, lukt het allemaal wel, gek genoeg. Alleen 1x vergeten luiers in de luiertas te doen. Maar voor een ADHD-er vind ik dat nog niet eens zo'n slechte score, in twee jaar tijd één keer iets vergeten in te pakken. Ik zie op school wel regelmatig nog kleuters bij de juf staan hoor. En dan triest genoeg vaak dezelfden. Dat is trouwens niet altijd direct de schuld van de ouders. We hebben een tijdje een gastouder gehad die echt berucht was, wat dat betreft. Maar dat was er ook echt één van de categorie waar ik mijn kind nog geen 5 minuten bij zou achter laten. Maar ook ouders die het regelmatig zelf vergeten hoor. Als het de tweede keer is dat ze hun kind vergeten of echt te laat ophalen, melden de juffen altijd even wat hun uurtarief is. Vanaf de derde keer kunnen ouders dan gaan betalen. School is geen kinderopvang.
Vergeten nog niet, wel dat ik nog net op tijd me bedacht om op de klok te kijken en precies genoeg tijd nog had om m'n jas aan te schieten, Caitlyn in de draagdoek te hijsen en naar school te lopen. Maar ik heb nog even de smoes van net gestart op school en nog moeten ontzwangeren/combi met een nieuw kindje erbij.... Als dit me over een half jaar nog overkomt, ga ik me zorgen maken dus
vergeten niet.. maar te laat bij de psz aankomen terwijl we tegenover school wonen.. dat wel.. *schaam*
Nee gelukkig nog nooit. Trouwens tussen vergeten je kind op te halen en je vergist hebben in de tijd waardoor je later was is een heel verschil natuurlijk.
Nee nog nooit....wel eens in de ochtend in gedachten de afslag voorbij halen ojah ik moest Timo wegbrengen...hij maakte ook geen geluidjes Tegenwoordig is hij zoveel aan het kletsen in de auto dat ik de kans niet krijg hem te vergeten
Tot nu toe niet maar het zou me wel kunnen gebeuren hoor. Ik heb wel al vaker gehad dat ik nog net op tijd op de klok keek en me snel naar de psz moest haasten. Dus rozemarijke... maak je maar niet druk als het over een half jaar nog zo is
Nee niet vergeten, wel eens een misverstand tussen mij en mijn ex. Waardoor ik werd opgebeld dat het Kdv al dicht was, terwijl hij ze zou halen, maar ja, ik stond 200km verderop en ex was niet te bereiken, dus heeft mijn vader ze opgehaald. Hier op het Kdv alleen met eigen ouders of vaste ophalers mee. Bij school is het nog wel eens een zootje vind ik eigenlijk. Ze gaan met de juf naar buiten en als ze hunnpapa of mama zien mogen ze er naar toe lopen. Alleen juf controleert dat niet echt. En laatst was er een invaller en ik wat laat (klok stond niet goed, we wonen achter de school) dus ik gauw naar school, kwam ik Meike onderweg naar huis al tegen... Tsja, dat is niet de bedoeling. Bij mijn oudste op school komen de kinderen in de hal, daar krijgen de kindjes bij de deur een hand van juf en dan pas mogen ze naar papa of mama