Hallo, Onze zoon is al vanaf een jaar of 2 snachts of savond wel eens aan het praten en vond dit niet abnormaal want manlief doet dit vaak eens in zijn slaap. Tot een keer, ik even ging kijken ( dit doe ik iedere avond even) Zoonlief was wakker en vertelde mij dat Opa daar stond.. ik schrok en keek om maar zag niks. Ik vroeg hem of Opa vaker langskwam en hier schudde hij ja op. Ook gaf hij aan dat Opa lief is en hem vaak een verhaaltje voorleest en dan weer weggaat of dat Opa snachts in de hoek staat te kijken.Onze zoon is niet angstig en slaapt normaal dus maak mij verder geen zorgen. Het schijnt dus mijn vader te zijn ( is in 2009 plotseling overleden) want hij wijst vaak naar zijn foto, lacht dan en zwaait Nu weet ik natuurlijk niet of dit echt is maar laat hem in zijn waan. Mijn man is hier wel erg sceptisch over en vind het allemaal maar creepy haha Zijn er meer ouders die dit meemaken?
Kinderen zijn er gevoelig voor. Mijn dochter ziet hier in de kinderboerderij iets. Ze noemt hem een joepie spook en hij is 4 jaar en vooral hij is dood dat benoemd ze ook ik denk zelf dat ze best wel iets kan zien. Maar ze heeft er geen last van dus ik ga er verder ook niet op in.
Onze zoon had dit de avond nadat mijn oma is overleden. Wij hebben hem hierover niets verteld, hij was toen 2,5 jaar en had haar door afstand al meer dan een half jaar niet gezien. 'S avonds horen we: Daag beppe! Wij denken dat ze even op bezoek is geweest om afscheid te nemen.
bizar is dat zeg!! Je hoort altijd verhalen van anderen maar kan je niet indenken dat dat bij jou thuis gebeurt. Ik vind het interessant. Zolang je kindjes niet bang zijn zou ik er idd nuchter op reageren. Maar uit nieuwsgierigheid zou ik er veeeel meer over willen vragen. Sterkte ermee! Je hoort vaak dat ze er overheen groeien.
Er zijn dus meer Ik vind het best bijzonder en ben benieuwd wanneer dit over gaat. Ik vraag hem er niet vaak naar maar hoor hem snachts wel eens giegelen of zacht praten. Ik sta er zelf niet echt voor open en ben nog steeds met de verwerking bezig maar wie weet