"Show je buffetkast topic"

Discussie in 'De lounge' gestart door Manoya, 28 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manoya

Manoya Niet meer actief

Zodat ik wat inspiratie op kan doen :D

Al heel lang wil ik een mooie, off white, buffetkast en vandaag staat er dan eindelijk 1 in mijn woonkamer. Maar nu weet ik niet wat ik achter de glazen schuifdeurtjes moet zetten. ;)

Mijn man zei borden en glazen, maar oogt zo rommelig dus hoop dat ik via jullie wat ideeën op kan doen.

2. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Hier staat het servies (Dik van Piet Hein Eek) op de onderste 2 planken. Ook staat er een hele mooie donkerblauwe gietijzeren theepot tussen.
    Op de bovenste plank de bijzondere whiskey verzameling van m'n man. Oogt helemaal niet rommelig.

3. Manoya

Manoya Niet meer actief

Bedankt username.
    Bedoel trouwens ook niet dat het standaard rommelig oogt maar, met (al) onze glazen en borden wel. Ik zou voor zo'n kast eerder mooi servies kiezen i.p.v. de standaard witte borden in onze kastjes.

4. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ja snap ik. Daarom hebben we bij de kast toen ook maar een nieuw servies aangeschaft ;)

5. Manoya

Manoya Niet meer actief

Hihi dat is ook nog een idee, ja ;)

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik heb er nu even geen foto van denk ik, maar ik spaar vintage servies. Ze staan per kopje en schoteltje, vind het zelf niet rommelig. Op de bovenste plank staan vintage blikken (Droste e.d.)

Maar daar moet je maar net van houden.

7. Manoya

Manoya Niet meer actief

Bedankt voor de reactie TempusFugit
    Is inderdaad niet helemaal mijn ding, maar wel leuk om te zien wat er ongeveer in jou kastje staat :D

8. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.612
    2.406
    113
    Inderdaad hier hadden we ook het servies in staan.
    En wat boeken.. Naaimachine (zag je niet)
    Wat leuke doosjes (met allerlei spulletjes erin)
    Wat knutsels van dochter. Met nog deco erin.

Deel Deze Pagina