Hoi hoi, Ik twijfel al een tijdje of ik voor de eerste keer naar de kapper zal gaan met mijn dochter van 2. Ze heeft niet heel veel haar, maar als ik er niks in doe aan staartjes of speldjes ( die ze er ook meteen weer uitrekt hahaha) vind ik het zo onverzorgd.. haar haartjes groeien ontzettend langzaam. Denken jullie dat hier iets van te maken valt, of moet ik echt geduld hebben tot het een beetje groeit.
Ik vind juist dat ze heel veel haar heeft, haha. Maar ik zou zeker eens naar de kapper gaan. Die kan er wel een mooier modelletje in knippen.
Wat een mooie haartjes! Gewoon eens binnenlopen bij de kapper en vragen of ze adviseren om te knippen of niet.
Was bij mijn dochter ook zo voordat het geknipt werd. Maar daarna was het mooier en groeide het ook beter. Maar het groeit bij haar niet heel hard.
Hier is het ook nog eens dun. Echt van dat babyhaar terwijl ze qua gedrag echt geen baby is Wel tegenstelling met 2e dochter, dat was net een aapje veel, lang, zwart haar. En nu weinig, kort, blond ik wacht met smart op een mooie bos! Overigens laat ik haar wel af en toe knippen, even de puntjes bijwerken
Mijn ene zoon had heel zacht babyhaar. Tot rond zijn tweede verjaardag. Hij had echt een lekker koppie haar, dat puntte ik af en toe bij. Vond het veel te schattig om echt heel kort te maken. Maar toen hadden mijn jongens opeens allemaal luizen En toen heb ik dus de tondeuse gepakt en de jongens alle 4 gemillimeterd. En toen was van ene zoon zijn zachte dunne haar opeens weg. Het haar was vanaf toen steviger en stugger... Maar ja om nu een meisje te millimeteren..