Lars vindt het heerlijk in zijn nieuwe rugdrager, hij geniet er enorm van en lacht steeds. Op zijn web-log staan nog meer foto's. http://larskardienaal2005.web-log.nl
Dat ziet er heel stoer uit, zeg. Maar is Lars ondertussen niet een beetje te zwaar om zo te dragen? Ik moet er niet aan denken om Emelyne zo mee te sjouwen, hoor.
Wat een mooi ding! En ziet er reuze-comfortabel uit zeg! Kan me voorstellen dat ie t geweldig vindt... En idd, wat is het een knap ventje zeg!
ik heb de mijne ook weer tevoorschijn gehaald. Giul heeft er al heel snel ingezeten, omdat ik dan met hem het hele huis door kon, hihi. Op die van ons zitten ook wieltjes en zo reed ik hem door het huis, hahaha. Met Giulian zn verjaardag is ie tijdelijk op zolder gezet, maar met de vakantie kunnen we m goed gebruiken dus heb ik m vanochtend weer naar beneden gahaald. OP vakantie wil ik m ook gebruiken als kinderstoel.
Erg leuke foto!!! lijkt zeker op pa Vanaf wanneer kan je zoiets eigenlijk gaan gebruiken? ik heb ook een drager voor Ewout gekocht van Kipling. Ik ben benieuwd wanneer hij er in kan, lijkt me erg leuk. Zal wel als hij een beetje goed kan zitten en zijn hoofdje stevig recht houd....
@Thea ze kunnen erin tot 3 jaar of 105 cm lengte of 20 kg. Remon vindt het zeker niet zwaar. Het ding zelf weegt niks, we hebben de lichtste genomen en je moet hem goed instellen zodat ie op je heupen hangt.. Vanaf wanneer ze er inmogen staat er niet bij. Ik denk dat ze toch wel zelgstandig moeten kunnen zitten dus vanaf 9 maanden lijkt mij. Je kan hem idd ook als zitje gebruiken al raden ze dat niet aan in de outdoor-zaak. Omdat ze daar eigenlijk niet voor zijn en ze zo om kunnen kiepen als Lars opzij gaat hangen.
vanaf ongeveer 9 mndn, maar Giulian zat er met 5 mndn al in. Maar dan had ik hem niet op mn rug, hoor. Dan zat ie erin alsof ie in een buggy zat en kon ik op hangdagen toch mn huishouden doen, terwijl hij er dan bijzat. Hij zat er ook niet gelijk hele dagen in hoor, steeds maar eventjes. Precies de periodes dat er met hem geen land te bezeilen was en ik ook andere dingen wilde doen (was in de wasmachine/droger ofzo)
leuk ding hoor (die drager en Lars en Remon mag er trouwens ook wel zijn, haha)! Heb je die voor de vakantie gehaald?
whahaaaa ik liet hem jullie berichtjes lezen en hij liep meteen naast zijn schoenen. "en daar heb ik mijn werkkleren zelfs aan" zegt ie