Wat een verhaal zeg, hoop dat je kleine meisje weer snel beter word. Ik zou overigens een klacht indienen tegen de co assistent die jou dochter verkeerd heeft beoordeeld. HIj moet idd leren, maar ze kunnen niet leren als ze niet weten wat er fout gaat. Verder je moedergevoel heeft het nooit mis, dus mocht je weer twijfelen, gewoon weer bellen. Het gaat wel om je kind, en had ik maar dat wil je nooit tegen jezelf hoeven zeggen!! Heb zelf ook de ervaring die jij zegt, aankijken en aankijken, zetpil enz maar ik heb het nog nooit fout gehad.
Pf meid wat een verhaal hè. Goed van je dat je op je strepen hebt gestaan en naar je gevoel hebt geluisterd. Weet je nog laatst met jolie was precies hetzelfde suf niet eten veel slapen bijna geen beweging. Bij de huisarts geweest niks aan de hand de volgende dag in het zkh met dubbele midden oorontsteking. Ook ab kuurtje en neusspray en de arts zei toen dat de koorts de volgende dag tegen middag wel gezakt zal zijn, wat ook zo was gelukkig. Gelukkig gaat het met sem ook weer wat beter de bikkel! Hoe gaat het nu verder met jou, ben je een beetje rustiger geworden na het goede bezoek aan het zkh. Dikke knuffel meid. Xxxx
Nou zie je maar weer. Moeder gevoel is er niet voor niks! En een passende oordonderzoekding ook niet! (HOE heten die dingen inderdaad??) Dat die mensen dingen moeten leren prima. Maar het zou handig zijn als er dan in dit soort gevallen ook door iemand die het niet meer hoeft te leren gekeken wordt of ze tot de juiste conclusie gekomen zijn VOOR ze een moeder met ziek kind weer naar huis sturen met een zetpilletje!
pfff. wat een amateurs daar in dat ziekenhuis. maar gelukkig dat er toch nog een goede dokter is die wel uit zijn/haar doppen kijkt en de tijd voor je meisje neemt. Maar wordt er nu nog verder gekeken/onderzoek gedaan naar die oorontsteking? omdat ze het al eerder zo erg heeft gehad?
Ach arm schaap, dubbel ziek dus! En heel heel stom dat ze dit niet gezien hebben. De co-assistent wordt meestal gecontroleerd door een arts-assistent, dus die heeft zijn werk ook niet goed gedaan. Een ooronsteking is zoo pijnlijk en vervelend. Je kunt ook haar bedje verhogen, zodat het liggen iets minder pijnlijk voor haar wordt. Beterschap en hopelijk is ze vandaag al iets beter door de kuur! LIefs Suzanne
Lynnupdate: ons meiske heeft een goede nacht gehad eindelijk weer. Ze heeft nog verhoging maar geen hoge koorts. Zo even kijken of ze een boterhammetje lust en wat melk. Maar we zijn alweer op de goede weg qua beter worden! Ik kon trouwens geen ''ik zei het toch'' gevoel vermijden hoor. Voelde me zelfs een beetje opgelucht en enigszins ''blij'' dat ik het toch bij het rechte eind had. Zo zie je inderdaad maar weer: twijfel nooit aan je moedergevoel!
Wat fijn dat het iets beter lijkt te gaan met jullie meisje. En inderdaad je moedergevoel altijd volgen.
Iets moeten leren is wat anders dan eigenwijs zijn en onvoldoende goede naar de situatie kijken. Dat is laks, ik zou een klacht indienen. Anders vraag ik me af in hoeverre de desbetreffende co-assistente dit inderdaad terug krijgt en er van leert. Zijn ze nou helemaal van de oorverrekijker gerukt...mafkezen:x Jammer dat het zo werkt dat je je poot stijf moet houden, maar zo is het soms ook echt. Helaas hebben wij het een tijdje terug ervaren met mijn man, je moet op een gegeven moment echt je bescheidenheid en schroom parkeren, want anders kom je nergens. Gelukkig krijgt je meisje nu eindelijk de juiste behandeling! Ik hoop dat ze snel opknapt.
goedenmorgen, wat fijn dat het al weer wat beter lijkt te gaan met jullie kleine meisje. Fijne dag verder vandaag.
Zo'n "oorverrekijker" noemen we een otoscoop (uit te spreken als ootooskoop), dan weten jullie dat! Heel veel beterschap met de twee moppies!!
Hoe gaat het nu met je meisje? Werken de medicijnen? Goed hoor dat je naar je moedergevoel hebt geluisterd!
Ja, ben ook wel benieuwd of Lynn weer aan het opknappen is?! Mag ik vragen welke KA je hebt gehad? En zit bij Sem de anderhalve kilo er al weer aan, hihi???
Hey meiden, Met Lynn gaat het steeds een stapje beter. Ze is nog wat witjes en zen is nog snel moe. Tussendoor is ze nu weer heerlijk aan het spelen. En wat doet me dat goed om dat te zien! Ze is echt weer op weg om ''ons lynn'' te worden. Sem heeft vandaag weer een iets minder dagje. Heel erg jengelig, moe en weer enorme diarree. Maar ook hij speelt weer een beetje meer.
Fijn om te lezen dat het elke dag weer een stapje beter gaat! Beterschap en hopelijk is de tweeling weer snel helemaal zichzelf....
fijn te lezen dat het weer wat beter gaat! heftig hoor!!! en je staat zo machteloos he wat sneu zeg voor ze! Sterkte met alles en beterschap voor de kleintjes!!!
Ah goed om te horen dat het met Lynn weer wat beter gaat. Misschien zal het de aankomende tijd ook wat op en neer gaan omdat ze wat weerstand tekort komen. Ik hoop dat het zeer binnenkort alleen nog maar beter en beter zal gaan. Succes en respect dat je je mama hart hebt gevolgd!
heel herkenbaar !bij k was ik het ook zat.. en ik ging op gegeven moment naar de hap voor de 28374287364827 x en heb het allemaal een beetje overdreven nog erger spugen nog erger diaree niets meer doen blablabla toen werd ze opgenomen na een week kom er een verpleegster .. ( van een uitzendbureau die daar net liep ) naar haar kijken terwijl er al verschillende ka waren geweest en die zeiden dat er niets aan de hand ws maar ze bleef spugen afvallen geconstateerd door een verpleegkundige van een uitzendbureau het rota virus ze had het laten schekken en ja ! het was dat virus ! klink erg maar soms moet je nog erger overdrijven ! ook scheen het virus niet besmettelijk te zijn op ouderen .. ondertussen hadden ik mijn man mijn schoonmoeder en iedereen die bij haar was al gehad.. sterkte met deze ellendige situatie