Ontslag nemen of niet?

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door Mom86, 16 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom86

Mom86 Niet meer actief

8 augustus moet ik weer beginnen... zie er als een berg tegenop.
    Niet zozeer om te werken, maar wel om daar te werken!! Heb al weken buikpijn ervan en kan janken om van alles. Solliciteer me te pletter, maar het levert niks op. Ja, had bijna 2 banen, maar omdat ik niet per direct beschikbaar ben ging het over. Baal echt en twijfel heel erg om gewoon ontslag te nemen en tot die tijd dat er wel iets op mn pad kom, lekker bij de kids te blijven.
    Een hele moeilijke keus... inkomen valt weg, wordt erg krap allemaal (hebben alles al in kaart gebracht)... maar heb het er (tijdelijk) wel voor over... en toch kan ik de stap niet zetten. Wordt zo gek van mezelf!!
    Wie heeft er advies/tips? Wie is een thuisblijfmoeder en hoe breed hebben jullie het dan? Kunnen jullie dan nog sparen, etc.?

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Had je het voor je verlof ook zo slecht naar je zin?? Ik weet wel dat ik tijdens mijn verlof ook een periode had dat ik echt niet wilde werken meer waar ik werkte. Was ook druk aan het zoeken naar een andere baan. Eenmaal begonnen viel het reuze mee en het waren gewoon mijn hormonen.....

Hoeveel uur werk je trouwens?

3. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Ik ben al 2 jaar aan het solliciteren. Twee jaar sleur me er heen om er het beste van te maken. De ene dag gaat het beter en is het zelfs leuk, maar de mindere dagen hebben de overhand.
    ik werk 24 uur. Na m'n vakantie ga ik voor 18 uur terug.. 1 hele dag en 2 halve dagen.

4. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Persoonlijk ben ik meer voor zekerheid. Geen oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt. Als het financieel uit kan, dan zou ik wel mijn gevoel volgen. Je hebt toch een paar mondjes te voeden ;)

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Dan zou ik toch nog doorzetten hoe moeilijk het ook is. Nu leven jullie mischien financieel lekker en het is uiteindelijk maar 18 uur. In de tussen tijd lekker blijven solliciteren er komt vast wat op je pad :) en net wat graspriet zegt je hebt ook monden te voeden.

6. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Mss weer es een brief of telefoontje wagen bij die 2 banen, mss hebben ze toch iets of bevalt de huisige persoon niet

Anders verder solliciteren en ff doorbijten

7. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Ik weet dat dat het beste is.. tenminste dat zegt m'n verstand, maar m'n gevoel...pff

Meiden, bedankt voor jullie reacties

Deel Deze Pagina