hoi hoi, mijn zoontje blaast bellen sinds 2 a 3 dagen. Vlak na een voeding maar ook 3 u na een voeding. wie herkent dit? hoe komt dit? ik neem aan dat het niets ernstigs is?
mijn zoontje doet dit sinds kort ook. Ik denk dat het te maken heeft met de speeksel ontwikkeling. Hij sabbelt sinds kort ook op zijn handjes en soms zelf ook de kraag van zijn shirtje! Maar dat bellen blazen doet hij ook.. Dus denk niet dat het ernstig is, maar een stapje vooruit in de ontwikkeling....
Dit is heel normaal. Mijn kleine meid doet het ook (morgen 12 weken). Het schijnt zelfs een deel van de ontwikkeling te zijn (meen ik gelezen te hebben in Oei, ik groei) En als ik me niet vergis gaan zo rond de 3 maanden de speekselklieren werken.
Zoƫ is bijna net zo oud en doet het ook hoor, al sinds een week of 1/2! En ook meer sabbelen op haar handjes of een spuugdoekje als die bij haar mondje ligt. Volgens mij hoort het er gewoon bij en is het zeker niks ernstigs.
Ja hoor, mijn dochtertje deed dat ook. En ik kreeg van mensen om me heen altijd te horen dat ze dat doen uit tevredenheid. Of dat echt zo is weet ik natuurlijk niet, maar het is dus heel normaal.
hey, Mijn dochter is nu 3 maanden, ze doet het de laatste weken ook heel erg, bellenblazen, op haar handen sabbelen en op haar kraag, haar truitje is vaak helemaal nat van de kwijtl! Haha, maar het cb zei dat het doodnormaals is rond deze tijd!