Kind zwaait beetje apart

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tonneke, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Me zoontje begint eindelijk met zwaaien maar weet niet of ik zo met hem op straat kan. Het lijkt erg veel op de hitler groet:$

En hij heet nog wel Frank van zijn achternaam ;) misschien al een geschiedenis lesje geven. Meer van dit soort vreemde gevallen haha

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hAHAHAHAHAHAHhahaha wat grappig!!!

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hahahah lol tja je kunt thuis blijven tot ie beter kan zwaaien maar ja dat kon nog wel eventjes duren :D

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hahaha wat grappig, nee hier zwaait ze gewoon

5. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    hahaha!!! Maak er eens een filmpje van ;)

Mijn zoontje zwaait ook gek, hij spreidt zijn handje en gaat dan op en neer met zijn hele onderarm ipv echt zwaaien

6. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Zo begon het bij mijn zoontje ook. Nu zwaait hij met een slap handje :D

@TS: Inderdaad een filmpje!!!

7. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik zou hem zeker weten thuis houden! Hebben ze niet iets van "Baby Hitler" op dvd?

8. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

haha helaas geen video camera in huis. gelukkig zwaait hij nog niet zoveel en als hij het doet ga ik wel met zijn armpje heen en weer zwaaien :d

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Whaaahahahahaha!!! :D Arme jij...

10. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mijn zoontje zwaait als een homo haha z'n arm houd hij stil en alleen dat handje gaat op en neer

11. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Hahahah, neefje van vriendin van me is nu 5 en die gaat mee winkelen en als ze dan kleding aan het passen is gaat hij bij der staan en zegt hij heel serieus ' amanda dat staat je echt goed, leuk moet je doen'. whahah dat wordt nog wat

12. adi

adi Niet meer actief

Ik lig helemaal in een deuk van alle 'zwaai methodes'

Melisa hier doet het dus zoals het kindje van maartjev. Dus met de hele onderarm zwaaien en 'DAAAA' roepen.

Maar ze doet het de hele tijd tegen het bezoek die dan bij ons zit, alsof ze iedereen weg wil sturen :p. Mijn tante pakt haar op, zij kijkt haar aan, gaat zwaaien en zegt 'DAAA'
    * HINT HINT HINT *

13. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    mijn dochter zwaait als koningin beatrix en ze steekt daarbij ook haar neus nog hoog de lucht in...

is lachen als ze op haar duwfietsje zit.... geen gezicht :D:D:D en alle voorbijgangers maar enthousiast terug zwaaien.. hi hi hi

gr Jose

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier zwaait fynn met mijn biede armen ook echt geen gezicht!

meneer heeft trouwens ook iets nieuws tegen woordig.
    bij iedere toeter die hij hoor gaat hij zwaaien. leuk nu net met het wk al die luchthoorns enzo. en hoe hij erbij komt????

15. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    hahaha, doet me een beetje denken aan Thije's zwaaitje!

zoiets......:D Hij houdt zijn arm dus echt secondenlang stil...Geen beweging in te krijgen. Deed mij dus ook al aan de hitlergroet denken!

16. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Hahahaha,

Mijn zoontje is 4 maanden, maar die steekt al maanden zijn vuist in de lucht, als in 'Black power' (dat horen we ook geregeld), terwijl hij zelf zo blank is als maar zijn kan. :)

17. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Deed mijn dochter ook! Gaat vanzelf over ;) Gewoon veel thuis oefenen :p

18. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hier wordt Dagdag gezwaaid à la "Handjes draaien" van K3. Dus armpje schuin omhoog en dan vanuit de pols het handje draaien. Ook wel komisch hoor.

19. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Mijn dochter doet het ook. Ik vind het persoonlijk niet zo erg. De meeste mensen moeten met haar lachen als ze het zien, er heeft trouwens nog niemand er iets over gezegd dat haar zwaaitje op die van Hitler lijkt. Enkel ik heb het opgemerkt.

20. Zoon

Zoon Actief lid

14 jan 2010
    241
    0
    0
    @ home
    Hihi dat doet ons mannetje soms ook uit het niets. Hij kan dan ook zo lekker "verwijfd" kijken naar zijn handje. :D

DagDag zwaaien doet hij nu heel overtuigd mannelijk 8) Zegt dan ook Da-Da en steekt zijn handje op om zijn handje dicht te vouwen (vingers naar de handpal) en weer open en dat een paar keer achter elkaar.
    en Hallo zwaaien doet hij nu ook vol enthousiasme met een grote grijns. Een open hand, gespreidde vingers en zo hard als hij kan zijn armpje en hand van links/rechts zwaaien.

Ge-Wel-Dig!

Deel Deze Pagina